علی کلانتری چهارشنبه پس از برتری تیمش با تبجه 2 بر صفر برابر اکسین البرز در گفت وگوبا خبرنگار ایرنا بیان کرد: در ابتدای لیگ برنامه ای برای صعود به لیگ برتر نداشتیم اما در ادامه اتفاقاتی رخ داد و توانستیم به جمع مدعیان بپیوندیم.
وی اضافه کرد : تیم اکُسین با استفاده از چند بازیکن مطرح و کادر فنی خوب و سرمایه گذاری از تیم های مدعی بود که با افت مواجه شده و از کورس صعود به لیگ برتر خارج شد.
کلانتری ادامه داد: بازی با کیفیتی بود وتوانستیم خیلی زود به گل برسیم اما پس از آن بازیکنان ما که به گل رسیده بودند با احتیاط بازی را دنبال کردند و همین امر سبب شد حریف هم صاحب فرصت شود.
سرمربی تیم فجر بیان کرد: در نیمه دوم هم خوب بازی کردیم و توانستیم به گل دوم دست یابیم و فرصت هم داشتیم که به تعداد گلهایمان اضافه کنیم و در نهایت به 2 گل بسنده کردیم.
وی افزود : از تماشاگران شیرازی که در این شرایط حساس از تیم شهر شان استقبال خوبی انجام می دهند تشکر می کنم و امیدوارم در پایان بازی ها خوشحال شوند.
دیدار تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و اکسین البرز در هفته سی ام رقابت های فوتبال دسته یک کشور عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه 2 بر صفر به سود فجر پایان یافت.
شیرازی ها حدود پنج سال است که در انتظار لیگ برتری شدن تیم شهرشان هستند و باید منتظر ماند و دید به آرزویشان می رسند یا نه.
در حالی که تنها چهار هفته به پایان این رقابت ها باقی مانده ، تیم های نفت مسجد سلیمان ، خونه به خونه بابل ، فجر سپاسی ، نساجی مازندران و تیم بادران تهران شانس زیادی برای کسب 2 سهمیه لیگ برتر دارند.
7368 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.