حیدرعلی کامیاب کلانتری روز  پنج‌شنه در حاشیه افتتاح چند پروژه ورزشی در شهرستان خنج که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد، اعلام کرد: فضای ورزشی این منطقه تا سال ۱۳۹۳ حدود  ۱۷ هزار متربع بوده است اما از این سال به بعد ۳۷ هزار متربع  دیگر ساخته شده است .

کامیاب کلانتری اضافه کرد: عمده اماکن ورزشی ساخته شده طی این پنج  سال در خنج شامل خوابگاه ورزشی،چندین سالن چند منظوره،۱۱ زمین چمن فوتبال و مینی فوتبال، پیست پیاده روی و سلامت بوده است.

این مقام مسوول تاکید کرد: خیرین این منطقه نقش به سزایی در توسعه زیر ساخت‌های ورزشی داشته اند و آنها بزرگترین ورزشگاه کشور در این منطقه را ساخته اند.

در سفر وزیر ورزش و جوانان، سالن ورزشی چاه طوس و سیف آباد از توابع شهرستان خنج  با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین در ادامه سفر دو روزه وزیرورزش و جوانان قرار است در شهرستان‌های  فسا و کازرون نیز چند پروژه ورزشی به بهره برداری برسد.

دیدار با جوانان و ورزشکاران و بازدید از سالن ۶ هزار نفره شیراز از دیگر برنامه های  وزیر ورزش و جوانان در استان فارس است .

قرار است در دهه  مبارک  فجر امسال ۶۳ پروژ  به مساحت ۹۲ هزارو ۸۹۶ متر مربع و با اعتبار ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از بودجه منابع دولتی و خیرین به بهره برداری برسد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.