عبدالرضا قاسم‌پور، شنبه در جلسه شورای هم اندیشی هسته‌های گزینش استان فارس در شیراز به متولیان امر گزینش توصیه کرد که اجازه ندهند هیچ خط فکری و جناحی در عملکرد آنها دخالت کند و و به گونه‌ای عمل کنند که همیشه ضوابط بر روابط و هر حواشی دیگری حاکم باشد.
وی با اشاره به نقش گزینش صحیح در توسعه و پیشرفت کشور افزود: اینکه گفته می‌شود گزینش در رفاه پیشرفت و توسعه کشور اثرگذار است به این علت است که انتخاب نیروهای کارآمد و متعهد می‌تواند کشور را به سمت پیشرفت هدایت کند.
معاون استاندار فارس، کار هسته‌های گزینش را سخت و حساس دانست و ادامه داد: گزینش در نظام اسلامی امری لازم و ضروری است و نه تنها مانع و رقیبی برای مدیران محسوب نمی‌شود بلکه چشم بینا و گوش شنوای آنها خواهد بود.
قاسم‌پور اظهار داشت: در جریان گزینش باید نیروهایی انتخاب شوند که سبب افزایش اعتماد مردم به نظام ‌شوند و در مسیر خدمات به مردم و نظام و به ویژه محرومان و مظلومان گام بردارند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: افرادی باید به عنوان کارگزاران نظام اداری انتخاب شوند که به مسئولیت به عنوان یک طعمه و لقمه نگاه نکنند و مدیریت خود را امری موقت، گذرا و پایان پذیر بدانند.
قاسم‌پور تصریح کرد: افرادی که بنا است برای کار در یک مجموعه انتخاب شوند باید رفتاری همراه با مهربانی، ادب و احترام با مردم و مراجعان داشته باشند و با صعه صدر پاسخ ارباب رجوع را بدهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس افزود: از آنجا که امروز یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و مسئولان مساله اشتغال است، باید در گزینش افراد دقت شود تا کسانی انتخاب شوند که حامی سرمایه‌گذار و سرمایه‌‎گذاری پاک باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.