ظفر افشون، یکشنبه در کارگروه رفع موانع تولید استان در شیراز افزود:  توسعه یافتگی صنایع به میزان قابل توجهی به مدیریت خوب، بهره‌گیری مطلوب و بهینه از منابع و امکانات تولید بستگی دارد و این خود علت توجه واحدهای تولیدی به بهره‌وری و افزایش مستمر آن است.
او ادامه داد: توجه به تولید و بهره‌ور بودن آن می‌تواند ضمن شتاب بخشیدن به رشد و توسعه صنعتی، تولید را در یک مسیر صحیح و اصولی قرار دهد.

بررسی مشکلات ۳۶۹ واحد تولیدی فارس در کارگروه رفع موانع تولید
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس هم با اشاره به برگزاری ۳۲۷ نشست کارگروه رفع موانع تولید استان افزود: از ابتدای سال 98 تاکنون مسائل و مشکلات ۳۶۹ واحد صنعتی و تولیدی بررسی و ۵۳۶ مصوبه با هدف رفع موانع پیش روی این واحدها صادر شد.
حمیدرضا ایزدی افزود: همه ما وظیفه داریم با هم‌افزایی با تشکل‌های بخش خصوصی زمینه، تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه رونق تولید را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در 2 سطح ملی و استانی فعالیت می‌کند و مشکلات تولیدکنندگان در سراسر کشور از طریق ستادهای استانی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گزارش می‌شود.
ایزدی بیان کرد: این مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور با حضور معاونان و نمایندگان وزارتخانه‌های مختلف، سازمان برنامه و بودجه و اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا پس از طبقه‌بندی و تعیین درجه اهمیت، پیگیری و حل و فصل شوند که در این زمینه پیشنهادهای موثر صنعتگران نیز در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید مطرح خواهد شد تا چنانچه نیاز به اخذ مجوز یا مصوبه قانونی باشد اقدام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.