مدیر معماری و شهرسازی اداره‌‌کل راه و شهرسازی لارستان از تسهیلات وام نوسازی مسکن در بافت فرسوده خبر داد .

به گزارش ایسنا منطقه فارس، سلمان مهرابی یکشنبه 13 مرداد به خبرنگاران گفت: هر فردی بتواند برای ساخت واحد مسکونی در داخل بافت‌های فرسوده پروانه ساختمانی دریافت کند، مشمول تسهیلات می‌شود .

وی ملاک تعداد تسهیلات پرداختی را تعداد واحدهای مندرج در پروانه ساختمانی اولیه صادره توسط شهرداری اعلام کرد .

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌‌کل راه و شهرسازی لارستان همچنین در خصوص میزان تسهیلات، خاطرنشان کرد: میزان سقف تسهیلات مشارکت مدنی دوره ساخت ارزان قیمت به ازای هر واحد مسکونی تولید شده 400 میلیون ریال با نرخ سود 9 درصد تعیین شده است .

مهرابی ادامه داد: در صورت درخواست متقاضی سقف این تسهیلات تا 500 میلیون ریال قابل افزایش است که نرخ سود برای تسهیلات پرداختی مازاد برسقف تسهیلات مشارکت مدنی مذکور هجده 18 درصد ثبت می‌شود .

وی با بیان اینکه  فرآیند ثبت درخواست، بارگذاری مدارک تا مرحله معرفی به بانک مسکن صرفا در سامانه تسهیلات به آدرس www.facibility.udrc.ir انجام می‌شود، عنوان کرد: مراحل انجام کار از طریق این سامانه توسط متقاضی قابل پیگیری است و در صورت لزوم و یا بروز مشکل، مراتب به صورت پیامک به متقاضی اطلاع داده می‌شود .

مدیر معماری و شهرسازی اداره‌‌کل راه و شهرسازی لارستان یادآور شد: همشهریان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر به حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره‌کل مراجعه کنند .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.