فرماندار سابق شهرستان جهرم با اشاره به حواشی معرفی‌اش به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تاکید کرد که بر سرمنافع مردم با احدی معامله نکره و نمی‌کند.

علی‌رضا صحرائیان در گفت و گو با ایسنا منطقه فارس، گفت: خدمت به مردم در هر جایگاهی دارای اجر اخروی است و اینکه امکان خدمت در کدام جایگاه برای فرد فراهم شود مهم نیست.

صحرائیان خاطرنشان کرد: با توجه به ابهام ایجاد شده در معارفه‌ام به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی فارس، ضمن قدردانی از حُسن اعتماد وزیر محترم، حمایت استاندار فارس و تعدادی از نمایندگان مجلس و برخی نخبگان استان، تاکید داشته و دارم که بر سر منافع مردم تاکنون با احدی معامله نکرده‌ام و از این پس هم نخواهم کرد.

فرماندار سابق شهرستان جهرم تصریح کرد: با توجه به حواشی به وجود آمده، برای خدمت به مردم در هر سنگری از سنگرهای نظام اسلامی ایران، مصمم‌تر از گذشته هستم.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته و براساس اعلام روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، قرار بود علی‌رضا صحرائیان که حدود 2 ماه قبل از سمت فرمانداری جهرم استعفا داده بود، به عنوان مدیرکل آن اداره معرفی شود که ساعتی قبل از مراسم، خبر لغو آن اعلام شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.