به گزارش ایرنا، علی عسکر نجفی 24 اردیبهشت در آیین تقدیر از رانندگان برتر و دست‌اندرکاران سرویس مدارس سال تحصیلی 97- 98 شهر شیراز ابراز داشت: رانندگان باید بدانند که نوع رفتار، تعامل آنان با شهروندان، نوع خرید و نوع برخوردها همه آثار تربیتی فراوانی بر دانش‌آموز دارد.
وی با بیان اینکه آموزش و پرورش و به ویژه سازمان دانش‌آموزی بر استاندارد سازی سرویس مدارس تاکید می کند، عنوان کرد: فناوری‌های نوین ازجمله استفاده از نرم‌افزارهای به روز، زمینه را برای آسایش و آرامش خانواده‌ها فراهم آورده است تا آنان به راحتی بتوانند بر فرایند سرویس دانش‌آموزان نظارت داشته باشند و با آموزش پرورش نیز در ارتباط باشند.
نجفی بیان کرد: آثار نگاه تربیتی به سرویس مدرسه در چند سال اخیر کاملاً مشهود است و آموزش و پرورش با باور به اینکه سرویس مدرسه، در واقع مدرسه ای سیار است، رانندگان سرویس را مربیان سیار این مدارس نامیده‌ است.
وی گفت: خانواده از ارکان همه برنامه های آموزش پرورش است و آرامش آن مهمترین هدف در برنامه‌ریزی‌ها به شمار می رود و همکاری خانواده و آموزش و پرورش اهمیت دارد.

** ملی شدن طرح سرویس مدارس فارس افتخار است
رئیس سازمان دانش آموزی فارس نیز در این برنامه عنوان کرد: ملی‌شدن طرح سرویس مدارس شهر شیراز و اجرای شدن آن در تمام استان‌های کشور افتخاری بزرگ برای فارس است.
محسن کلاری گفت: این موفقیت حاصل تلاش همه ارکان سرویس و مهمتر از همه حاصل نگاه تربیتی به سرویس مدرسه و اطلاق مدرسه سیار به آن است.
وی اضافه کرد: استان فارس با تلاش همه‌جانبه و با همکاری تمام ارکان سرویس، رانندگان، عوامل اجرایی و شرکت های حمل و نقل، طرح سرویس مدرسه را با نگاه تربیتی و به عنوان مدرسه سیار اجرایی کرده است و این طرح در کل کشور اجرایی شده است.
در این آیین بیش از 400 راننده و عوامل اجرایی برتر سرویس مدارس سال تحصیلی 97-98 شهر شیراز تقدیر شدند.
7375 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.