دبیر کل خانه کار گر با بیان اینکه کارگران در روز کارگر باید در میدانی جمع شوند و اعتراض کنند گفت: همواره در جهت اعتراض به ما گفته اند که باید مجوز اخذ کنیم این در حالیست که حدود 5 سال است از درخواست مجوز ما می گذرد اما هنوز صادر نشده است.

به گزارش ایلنا علیرضا محجوب در گردهمایی  روزکارگر در شیراز گفت: روز کارگر علاوه بر اینکه یک جشن با شکوه است یک نوع مراسم اعتراضی به وضعیت این قشر است.

وی افزود: معتقدم که برگزار کنندگان چنین مراسمی باید هر دوبخش این روز بزرگ را رعایت کنند چرا که همه این اتفاقات زشت و نا زیبا نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد:  عواملی مانند  فقر معیشت، فقر قرارداد کار، دشواری های زندگی، مستمری بازنشسته ها و ..... زبان حال مراسمات کارگران است.

دبیر کل خانه کارگر گفت: با توجه به اینکه تمام کارگران در جهان این روز مقدس را جشن می‌گیرند بنابراین ما باید در این مکان عید کارگری را جشن بگیریم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: تمام کارگران در جهان در این روز علاوه بر برگزاری جشن به اعتراض به وضعیت خود می پردازند.

محجوب با اشاره به اینکه در مراسم روز کارگر افراد نباید بر روی صندلی بنشینند و همواره باید ایستاده به وضعیت جامعه کارگری اعتراض کنند گفت: از فرماندار،استاندار محترم تقاضا دارم که در این مورد تمهیداتی بیندیشند.

دبیر کل خانه کارگر گفت: از وزارت کشور و وزیر محترم در جهت برگزاری چنین مراسماتی در روز کارگر  گله مندم چرا که مراسمات روز کارگر نباید بدون اعتراض برگزار شود .

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.