رحیم خدایاری، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک تیم نوجوانان این باشگاه در لیگ برتر کشور حضور دارد از این رو می کوشیم با تیمی بسیار قوی در رقابت ها شرکت کنیم.
بازیکن سابق تیم های برق و فجر شهید سپاسی شیراز، ادامه داد: کار کردن در تیمی که سابقه بسیار خوبی در سازندگی بازیکن در کشور دارد برایم افتخار است و باید از فرصت استفاده و تا پیش از شروع بازی ها چند دیدار تدارکاتی برگزار کنیم.
وی گفت: امکانات بسیار خوبی در اختیار تیم نوجوانان این باشگاه قرار دارد و این کار دست اندرکاران آن قابل تقدیر است.
خدایاری افزود: رقابت های لیگ برتر نوجوانان در پنج گروه برگزار می شود و تیم فجر در گروه پنجم با تیم های البدر بندر کنگ، مس کرمان، حافظ شیراز، نوین فولاد یزد، گل گهر سیرجان و نوبند گستر بندرمیناب، هم گروه است.
سرمربی تیم نوجوانان فجر بیان داشت: پس از انجام بازی های گروهی از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود خواهد کرد و سپس 10تیم راه یافته به این مرحله در 2 گروه به صورت مجتمع به میزبانی شهر داوطلب، بازی خواهند کرد و در پایان این مرحله، 2 تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.
رحیم خدایاری در دورانی که خود بازیکن فوتبال بود با تیم های فجر شهید سپاسی و برق شیراز 2بار قهرمان و یک بار هم نایب قهرمان جام حذفی ایران شده و در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور یافته است و سابقه مربیگری در تیم های بهمن و برق جدید شیراز را در کارنامه دارد.
7368 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.