به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زاهدان با تبریک هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خدمت به مردم یکی از اصلی ترین لازمه های کارآمدی نظام در نگاه امام(ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی همه دستگاه های نظامی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با مدیریت کارآمد باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنند.
امام جمعه زاهدان گفت: در دهه چهارم انقلاب اسلامی اصلی ترین دغدغه دلسوزان نظام این است که آیا دولت و حکومت در خدمت به مردم کارآمد و موفق است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان ادامه داد: در هفته دولت باید به این دغدغه دوستداران انقلاب اسلامی پاسخ داده شود.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه خدمت به مردم، موجب همسویی آنان با نظام و مسئولان خواهد شد افزود: ویژگی دیگر یک دولت و حکومت کارآمد تلاش مجاهدانه برای رفع مشکلات کشور است که در این زمینه استفاده از نیروهای جوان و تازه نفس امری ضروری است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مدیریت بر مبنای الگوهای داخلی برای حل مشکلات کشور یکی دیگر از ویژگی های دولت کارآمد است چرا که به طور قطع استفاده از الگوهای خارجی منجر به شکست خواهد شد.
امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه باید به سرمایه های داخلی خود تکیه کنیم، اظهار داشت: موفقیت دولت در گرو توجه و برنامه ریزی بر مبنای پیشرفت درون زا و الگوهای داخلی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وعده های دولتمردان به مردم نباید فقط در حد شعار انتخاباتی باشد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: دولتمردان باید بتوانند با خدمت به مردم، مقابله با فساد اخلاقی، سیاسی و اقتصادی اعتماد عمومی را به دست آورند.
آیت الله سلیمانی افزود: شهدای بزرگواری که در ترویج انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند رسالت بزرگتری از شهدای جنگ تحمیلی بر دوش داشتند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز وظیفه و رسالت ما از این شهیدان نیز سنگین تر است چرا که باید برای تفکر نوین اسلامی تلاش کنیم.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.