به گزارش ایرنا امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های این هفته با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه اظهار داشت: کشور با تلاش شبانه روزی و مداوم سربازان گمنام امام زمان(عج) هم اکنون از امنیت و آسایشی کامل و پایدار برخوردار است.
حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: مردم و مسئولان در چنین فضایی که سرشار از امنیت است به سمت توسعه و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش می روند.
وی با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران گفت: کشورهای منطقه بدانند که تا نفت و گاز دارند غربی ها و کشورهای سلطه گر در کنارشان هستند.
**امام جمعه شهرستان خاش نیز در خطبه های این هفته با مهم برشمردن حفظ سلامتی افراد جامعه بر ضرورت تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز درمانی و ارائه خدمت شایسته به شهروندان تاکید کرد.
حجت الاسلام غلام رضا دهقان اظهار داشت: تلاش برای حفظ سلامت مردم کاری بزرگ و ارزشمند است که انسان های لایق و شایسته آن را انجام می دهند.
وی توجه به تولید ملی و حمایت از کالاهای ایرانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: کمک به حل مشکلات روستاییان، عشایر و تولیدکنندگان داخلی سبب محقق شدن شاخص های تولید و اشتغال می شود.
امام جمعه خاش همچنین از نقش و تلاش های موثر سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت ارائه خدمت شایسته به ملت بزرگ ایران و خنثی سازی نقشه های دشمنان قدردانی کرد.
7310**7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.