به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) همانند نیروهای سپاه، انتظامی و مرزبانی برای برقراری امنیت ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) بر خلاف سایر نیروهای نظامی و انتظامی به طور پنهانی برای تامین امنیت ایران اسلامی تلاش می کنند.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: این نیروی های جان بر کف چون در راه حق حرکت می کنند در مقابل دشمنان پیروز خواهند شد.
عضو خبرگان رهبری گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار سایر نیروهای مسلح کشور امنیت محسوسی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند به طوری که استان سیستان و بلوچستان در سال 96 بسیار امن تر از سالهای قبل معرفی شد.
آیت الله سلیمانی افزود: امروز بهانه نا امنی ابدا قابل پذیرش نیست و عملکرد دستگاه قضایی و اطلاعاتی واقعا ستودنی است به طوری که با اخلالگران امنیت، مفسدان اقتصادی و گروههای تروریستی برخوردی قاطع دارند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تبریک سالروز ولادت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: حضرت علی اکبر(ع) بیشتر از هر کس شبیه به پیامبر(ص) بود و خصوصیات رفتاری و اخلاقی ایشان نیز شبیه به رفتار حضرت محمد(ص) بود.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: ایران اسلامی از نعمت جوان بهره مند است که اگر جوانان ما با میراث بزرگ جمهوری اسلامی پیوند بخورند و از بدعتهای خارجی از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای در امان بمانند و به نوعی بتوانند هویت خود را حفظ کنند قطعا می توانند بزرگترین سرمایه کشور باشند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان اظهار داشت: ما باید در مدیریت امور جامعه از جوانان به نحو شایسته استفاده کنیم.
آیت الله سلیمانی گفت: طراحی شبکه های داخلی اجتماعی به سبک زندگی ایرانی اسلامی و هویت ملی از جمله فعالیت های مسئولان است که برای هدایت و تربیت جوانان کشور انجام شده است.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.