به گزارش ایرنا سردار پاسدار حسین معروفی روز سه شنبه در نخستین نشست خبری سال 97 با مدیران و خبرنگاران رسانه های استان اظهار داشت: اصحاب رسانه مروجان فرهنگ اسلامی و امید دهندگان به جامعه هستند و باید از ظرفیت های خودشان در ترویج استفاده از کالای ایرانی بیش از پیش بهره گیرند.
وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی حوزه اقتصادی کشور را هدف گذاری کرده اند و از این طریق می خواهند به ایران اسلامی ضربه بزنند.
وی ادامه داد: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که تنها از راه اقتصادی می توانند مردم و نظام اسلامی ایران را به زانو در آورند.
وی خاطر نشان کرد: تنها راه مبارزه با دشمنان بالا بردن روحیه خود باوری و حمایت از کالای تولید داخل است که خوشبختانه مردم ما در این زمینه از توانمندی بالایی برخوردارند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در تلاش است تا تمام توجه ملت ایران را به خرید کالاهای خارجی معطوف کند.
سردار معروفی اظهار داشت: دشمنان از طرح براندازی نظام جمهوری اسلامی نتیجه نگرفتند و امروز به دنبال بی ‌ثبات کردن کشور از راه اقتصادی هستند.
وی افزود: ملت ایران امروز با خرید کالای ایرانی به مقابله با اهداف دشمنان که همانا ضربه زدن اقتصادی است می رود تا بار دیگر دشمنان را مایوس کند.
وی تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی یک شعار نیست بلکه یک فتوای مهمی است که همه باید تلاش کنیم این شعار به صورت عملی محقق شود.
وی ادامه داد: عمل کردن به شعار سال ریشه حل بسیاری از مشکلات کشور است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نامگذاری 2 سال گذشته مقدمه ای برای نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است.
سردار معروفی اظهار داشت: ایران اسلامی ظرفیت های بسیار زیادی دارد که برای بهره گیری از این ظرفیت ها باید برنامه ریزی شود.
وی تاکید کرد: دستگاه ها و ادارات دولتی باید خرید کالای ایرانی را در اولویت خودشان قرار دهند.
وی با اشاره به ظرفیت های فراوان کشاورزی، فرهنگی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: تمام نهادها و ارگان های نظام جمهوری اسلامی در این استان باید نیازهای خودشان را از تولیدات همین استان تامین کنند.
وی ادامه داد: چنانچه نیازهای دستگاههای دولتی از درون استان و تولیدات داخلی آن تامین شود رونق اقتصادی و اشتغالزایی را برای مردم همین منطقه به همراه دارد که سپاه پاسداران در این زمینه پیش قدم شده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.