رضا شهرکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا؛ ارزش سبد غذایی توزیع شده را هفت میلیارد ریال ذکر کرد.
وی با بیان اینکه اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان از جمله سنت های حسنه ای است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد افزود: این سبدهای غذایی هر ماه یا هر 2ماه یکبار براساس معرفی مراکز بهداشت انجام می شده است.
وی از توزیع 13 هزار و 56 تانکر نگهداری آب در مناطق دور افتاد با ضریب محرومیت بالا در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: برای تهیه این تانکرها افزون بر 11 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی با بیان اینکه 38 هزار یتیم در سیستان و بلوچستان وجود دارد گفت: از مجموع ایتام این استان 27 هزار نفر آنان زیر 18 سال سن دارند.
وی ادامه داد: هم اینک 33 هزار و 991 نفر از ایتام سیستان و بلوچستان دارای حامی هستند که تنها حامیان استانی حدود چهار درصد را تشکیل می دهند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به جشن نیکوکاری گفت: 760 پایگاه ثابت و سیار ویژه جشن نیکوکاری برای جمع آوری هدایای نقدی و غیر نقدی مردم از 16 تا 18 اسفند در سراسر این استان برپا خواهد شد.
وی ادامه داد: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می ‌توانند هدایای نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #054*8877* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ موردنظر در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال امیدواریم مردم خیر و نوع دوست سیستان و بلوچستان با خانه تکانی دلهایشان بیش از گذشته چشم و دل دانش آموزان منتظر را با اهدای کمک های خود شاد کنند.
به گزارش ایرنا هم اینک 231 هزار و 15 نفر در قالب 99 هزار و 16 خانوار تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند که 36 هزار و 840 نفر آنان را دانشجویان و دانش آموزان تشکیل می دهند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.