شرکت سیمان خاش به‌عنوان واحد برتر صنعت سیمان در سال ۹۶ برگزیده شد.

به گزرش خبرنگار ایلنا، انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با سنجش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی و نگاه به شاخص‌های کار و تلاش شرکت سیمان خاش را به عنوان واحد نمونه و برتر سیمانی برگزید.

در گردهمایی که به مناسبت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس صنعت سیمان در ایران برگزار شد، شرکت سیمان خاش بعنوان واحد برتر صنعت سیمان در سال ۹۶ از سوی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان معرفی شد.

این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و پیشکسوتان صنعت سیمان در محل سالن همایش های هتل پارسیان اوین به میزبانی انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان برگزار شد، از شرکت های برتر این صنعت در سال ۹۶ تقدیر شد.

 مدیرعامل شرکت سیمان خاش در این همایش گفت: این شرکت در شهرستان خاش و استان از قطب های مهم تولیدی و صنعتی می باشد که با تلاش و همت و اراده کارکنان سخت کوش خود توانسته در حوزه های مختلف به موفقیت برسد.

خسرو جامعی افزود: کسب رتبه های برتر در مباحث صادراتی، صنعت برتر، صنعت سبز، واحد نمونه استاندارد و محصولات با کیفیت و دهها موفقیت دیگر در سال جاری و سالهای قبل از این امر حکایت دارد که سیمان خاش توانسته جایگاه خود را در کشور ارتقاء بدهد و روز به روز شاهد موفقیت های این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی هستیم. هدف‌گذاری شرکت سیمان خاش در حقیقت خدمت شایسته به مردم و تحقق اهداف والای کشور است.

 فرماندار شهرستان خاش ضمن تبریک به مناسبت کسب موفقیت جدید شرکت سیمان خاش گفت: این شرکت نماد و بهترین شاخص و الگو در مسیر خدمت به مردم و تولید و اشتغال و فتح بازارهای جهانی است.

محمد اکبر چاکرزهی افزود: در دولت تلاش می‌کنیم گره از مشکلات واحدهای تولیدی باز کنیم و حمایت از اینگونه واحدها در دستور کار دولت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.