سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر، از دستگیری همدست سارقان مسلح که اقدام به سرقت از منازل و خودرو شهروندان ایرانشهری و ایجاد رعب و وحشت می کردند، خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی" در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان حرفه‌ای و در پی دستگیری سه نفر از اعضای باند سارقان مسلح در اوایل آبان ماه و اعتراف به 59 فقره سرقت‌های مسلحانه از منازل و خودروی شهروندان ایرانشهری، ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و اعتراف سارقان و اذعان مالباختگان، موفق به شناسایی نفر چهارم از اعضای این باند شدند . 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی لازم با مراجع قضائی، این سارق را در حالی که به شهرستان چابهار فرار کرده و در مخفیگاهش پنهان شده بود دستگیر کردند.  

سرهنگ سعادتی با اشاره به انتقال سارق به شهرستان ایرانشهر افزود: این سارق که جوانی 20 ساله است در تحقیقات اولیه به همدستی با باند سارقان مسلح و اقدام به سرقت مسلحانه و به عنف منازل، خودرو و موتورسیکلت شهروندان همراه با ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد. 

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه های پلیسی در رابطه با پیشگیری از سرقت منزل و خودرو را جدی گرفته و از نگهداری وجه نقد و اموال با ارزش مانند طلا و جواهرات در منزل خودداری کنند تا مورد دستبرد سارقان قرار نگیرند . 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.