ایوب درویشی در حاشیه بازدید از صندوق های اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دولتی که با رای قاطع مردم سر کار بیاید با قوت و قدرت خود را مهیای خدمتگزاری به این مردم خواهد کرد.
وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات خطوط سیاست های آینده دولت را ترسیم می کند.
وی بیان کرد: شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری نشانگر همبستگی و انسجام ملی است.
سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه چابهار گفت: انتخابات همزمان با سراسر کشور در این شهرستان با آرامش آغاز شده است.
درویشی تصریح کرد: مردم شیعه و سنی شهرستان چابهار در انتخابات و صحنه های مختلف انقلاب حضوری فعال و باشکوه دارند و همیشه پشتیبان نظام و رهبر معظم انقلاب هستند.
به گزارش ایرنا، در مجموع 234 شعبه اخذ رای در سطح شهرستان چابهار پیش بینی شده است و بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه شهرستان چابهار مشارکت و همکاری دارند.
شهرستان چابهار براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر در قالب 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.