به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد علی قاسمی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه چابهار اظهار داشت: باید با تمام توان برای تولید و اشتغال تلاش کنیم تا بخشی از مشکلات جامعه مرتفع شود.
وی با بیان اینکه شهر چابهار گردشگر پذیر و مسافران زیادی به این منطقه سفر می کنند، خاطرنشان کرد: از مسئولان شهرستان چابهار انتظار می رود برای توسعه زیرساخت ها به ویژه در زمینه پذیرش مسافر، پذیرایی و اسکان آنان بیش از پیش تلاش کنند تا هموطنان با مشکلات رو به رو نشوند.
وی بیان کرد: چابهار هنوز زیرساخت های لازم برای پذیرش حجم زیادی از مسافران را ندارد و ظرفیت هتل و اماکن پذیرایی و اسکان کافی نیست.
خطیب موقت جمعه چابهار در بخش دیگری از خطبه ها نمازگزاران را به تقوای الهی، نماز و انجام فرائض دینی توصیه کرد.
وی یکی از واجبات دین را اقامه نماز دانست و افزود: در اسلام به فریضه نماز سفارش فراوان شده و در روایات آمده است که قبولی دیگر اعمال انسان، منوط به قبولی نماز است.
حجت الاسلام قاسمی زاده ماه رجب را فرصت خوبی برای عبادات و قرب به خداوند دانست و از مومنان خواست تا از این ماه استفاده لازم را ببرند.
وی سوم رجب سالروز شهادت امام هادی علیه السلام را تسلیت گفت.
امام جمعه موقت چابهار 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و استقرار نظام اسلامی را نشان از بصیرت بالای مردم دین دار و انقلابی دانست.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.