سرهنگ علی نام درست روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شروع محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح است اظهار داشت:در چهل و یکمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم انقلابی و شهید پرور سیستان و بلوچستان بار دیگر حماسه‌ای با شکوه خلق می‌کنند تا عظمت، عزت و اقتدار نظام اسلامی، وحدت و انسجام خود را در پایبندی به آرمان‌های این انقلاب و پاسداری از حریم ولایت اعلام کنند.
وی بیان کرد: مردم ولایتمدار زاهدان فردا همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ صبح از میدان آزادی تا میدان کارگر راهپیمایی می‌کنند.
رییس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: پارک وسایل نقلیه از ساعت سه بامداد روز بیست و دوم بهمن تا پایان مراسم در طول مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود.
وی اظهار داشت: همزمان با برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از تردد وسایل نقلیه در مسیرهای بلوار شهید مطهری از تقاطع لشکر به سمت میدان آزادی،میدان پاسداران به سمت تقاطع مطهری و پاسداران،تقاطع مطهری و پاسداران به سمت میدان آزادی،میدان امام علی(ع) به سمت میدان آزادی،میدان شهداء به سمت میدان آزادی جلوگیری می‌شود.
سرهنگ نامدرست ادامه داد: همچنین تردد وسایط نقلیه از تقاطع مصطفی و طالقانی به سمت خیابان آزادی،تقاطع سعدی طالقانی به سمت خیابان آزادی،تقاطع رود طالقانی به سمت خیابان آزادی،خیابان امام تقاطع کفعمی به سمت خیابان آزادی،میدان کارگر به سمت خیابان آزادی و تمامی فرعی‌های منشعب به خیابان آزادی ممنوع است.

وی تصریح کرد: کارکنان پلیس راهور ضمن ارائه خدمات و اجرای تمهیدات ترافیکی و برقراری نظم و امنیت،دوشادوش مردم عزیز و همیشه در صحنه در حماسه بزرگ راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور خواهند داشت و از شهروندان انتظار داریم همچون گذشته با خادمان خود در پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.