حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت، شاهد مجموعه‌ای از مصیبت و عزا در سطح کشور بودیم که این مصیبت ها را خدمت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، جامعه اسلامی، جبهه مقاومت و ملت قهرمان ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: هرچند در هفته گذشته حوادث دردناکی رخ داد اما ایران اسلامی یک بار دیگر مرهون الطاف خداوند قرار گرفت که نخستین مورد آن حضور کم نظیر مردمی و سیل خروشان مردم برای حمایت از سردار شهید سلیمانی بود. 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آمریکایی ها با ترور سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی یک اشتباه راهبردی را مرتکب شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی ادامه داد:  آمریکایی ها فکر کردند با ترور سردار سلیمانی وی را از صحنه خارج کرده و انتقام داعش و ضربات سالهای اخیر را از او گرفته اند اما ملت ایران و تمامی دوستداران انقلاب و پیروان ولی فقیه و علاقه مندان به سردار شهید در دنیا نشان دادند که شهید سلیمانی برای دشمن خیلی خطرناک تر از خود سردار سلیمانی است و به امید خدا خون این شهید عامل خارج شدن آمریکایی ها از غرب آسیا خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث افزایش وحدت و حضور همه مردم از هر طیف، قوم، فکر و ذهنیت در صحنه شد و براساس فرمایش مقام معظم رهبری، حضور مردم در مراسم استقبال و تشییع  این شهید، نشان داد که انقلاب و فرزندان انقلاب همچنان زنده هستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نشست روز چهارشنبه مجمع تقریب مذاهب اسلامی از سردار سلیمانی با توجه به نوع نگاه و فعالیت هایشان در ایام زندگی، به عنوان سردار تقریب نام برده شد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: یکی دیگر از نکته های قابل اهمیت در جریان شهادت سردار سلیمانی، حضور و مدیریت قوی رهبر معظم انقلاب با تمام غم و اندوه ناشی از این واقعه بود.

حجت الاسلام والمسلمین محامی تصریح کرد: برای اولین بار و پس از این واقعه، شورای عالی امنیت ملی کشور با حضور رهبر معظم انقلاب تشکیل جلسه داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی شان پس از شهادت شهید سلیمانی، بر انتقام سخت از دشمن تاکید کردند.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: بیان مقام معظم رهبری که فرمودند "یک سیلی زده شد اما انتقام چیز دیگری است" برای آمریکایی ها بسیار تحقیر کننده بود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی برای پیگیری مصوبه سه فوریتی تروریست اعلام کردن مقامات آمریکایی، برداشتن گام پنجم و نهایی دولت در برداشتن محدودیت های برجام را از اقدامات قابل تقدیر در روزهای اخیر عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محامی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش رو قرار دارد نیز تاکید کرد: مردم باید در انتخابات به کسی رای دهند که حافظ منافع ملی ایران بوده و برای پیشرفت جامعه اسلامی تلاش کند.  
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.