وحید نجفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان بیش از چهار میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان به شکل نقدی و غیرنقدی به مناسبت عید قربان به نیازمندان کمک کردند.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های انجام شده استفاده از ظرفیت ۱۱۹ مسجد فعال و ۵۰ مرکز نیکوکاری در روز عید قربان در دستور کار قرار دارد و نذورات قربانی در همان محل توزیع خواهد شد.

قائم مقام کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: توزیع نذورات قربانی دریافتی در بخش های مختلف براساس نیت خیران صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در روز ۱۸ مرداد با همکاری دفاتر ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن پایگاه های این نهاد در میعادگاه‌های نماز عیدقربان آماده جمع‌آوری نذورات مردم خیر و نیکوکار استان هستند.

نجفی افزود: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می‌توانند از طریق تلفن همراه و شماره‌گیری کد دستوری#۰۵۴*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۴۵۸،شماره حساب ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ بانک ملی ومراجعه به سایت کمیته امداد به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

به گزارش ایرنا هم اینک ۱۵۷ هزار و ۸۲۲ خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند که بیش از ۵۰ درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.

۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.