به گزارش ایرنا علیرضا نخعی روز دوشنبه در آیین تجلیل از شخصیت شامخ و تلاشهای ارزنده نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سالیان طولانی از فیض حضور آیت الله سلیمانی بهره مند بودیم و به وجود این عالم فرزانه افتخار می کنیم.
وی گفت: مردم سیستان و بلوچستان با شخصیت آیت الله سلیمانی انس گرفته اند و شخصیت علمی، دینی و اخلاقی وی موجب شده تا همیشه مخاطبان خاص خود را داشته باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اخلاق عملی و سیره علمی آیت الله سلیمانی را زبانزد خاص و عام عنوان کرد و گفت: مهر ومحبت و خوشرویی ایشان منحصر به فرد بوده است.
نخعی، آیت الله سلیمانی را معلم اخلاق دانست و افزود: وی الگویی برای همه ما در عرصه های مختلف مدیریتی، معلمی، فرهنگی، تربیتی و دینی است.
وی بیان کرد: همه مردم و اقوام مختلف سیستان و بلوچستان، احساس قرابتی نزدیک با شخصیت مردم پسند نماینده شان در مجلس خبرگان رهبری دارند.
به گزارش ایرنا، آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم نماز جمعه گذشته با مردم استان خداحافظی کرد و گفت که قرار است این هفته امام جمعه جدید زاهدان که فردی جوان است با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب معرفی شود.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.