به گزارش ایرنا امام جمعه زابل در این آیین گفت: یکی از خصوصیات مردم سیستان ذره پروری، مهمان نوازی و تشکر از افرادی است که ذره ای کار می کنند که نشان از بلندای فکر آنان است.
حجت الاسلام علی اکبر کیخا تصریح کرد: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و بنده لیاقت این تقدیر را ندارم.
امام جمعه زابل اظهارداشت: منطقه سیستان استعدادهای جهانی زیادی دارد به طوری که با نگاه به گذشته استعدادهای آینده بهتری خواهیم داشت و با چشم خودمان پیشرفت منطقه سیستان را می ببینم.
وی تاکید کرد: این منطقه استعدادهای بزرگی همچون شهید قاسم میرحسینی، شهید مطهری و آیت الله سیستانی و دهها اندیشمند بزرگ دیگر را در خود پرورش داده است.
حجت الاسلام کیخا گفت: در خطبه های نماز جمعه مباحث کلی جهان، منطقه، کشور و شهر گفته می شود من نیز تاکنون در خطبه های نماز صرفا رضای خداوند را در نظر گرفته ام و هیچ خط مشی و گرایش سیاسی در بیان مطالب مدنظر نبوده است.
در این آیین شال پهلوانی به امام جمعه زابل اهدا شد.
در آیین تجلیل از حجت الاسلام کیخا در زورخانه سیدالشهدا زابل؛ امام جمعه بنجار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زابل، رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان، معاون فرهنگی دانشگاه زابل، رئیس سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان، فرمانده ناحیه سپاه، سرپرست فرماندهی انتظامی و دیگر مسئولان شهرستان زابل و اقشار مختلف مردم منطقه حضور داشتند.
7317 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.