پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

حاشیه های دومین روز ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری؛

از حضور مردی که نهی شده بود تا پسر 19 ساله اهل لردگان

تا ساعت 16 روز دوم ثبت نام داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 266 نفر برای حضور در رقابت های انتخاباتی ثبت نام کردند که تنها تعداد انگشت شماری از آنها رجال سیاسی بودند.

به گزارش جماران، نخستین و جوان ترین ثبت نام کننده امروز حسین ربیعی پسر 19 ساله اهل لردگان بود که برای حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و گفت امروز بدون اطلاع دادن به خانواده‌اش ثبت‌نام کرده و معتقد است که رئیس‌جمهور تنها باید مطیع رهبری باشد.

دندانپزشک 82 ساله ای به نام حسین برتوند نیز مسن ترین داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

نماینده مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور سابق هم قصد داشت از طرف او در این انتخابات ثبت نام کند اما این ثبت نام به دلیل نقص مدارک نهایی نشد و ساعتی بعد خود مسعود زریبافان برای ثبت نام در انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت نام کرد.

حوالی ساعت یازده امروز حمید بقایی داوطلب دیگری بود که برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به همراه  محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

محمود احمدی‌نژاد که برای همراهی حمید بقایی به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز برای حضور در انتخابات ثبت نام کرد.

رئیس دولت‌های دهم و نهم که برای همراهی حمید بقایی جهت ثبت‌نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده بود خود نیز در این انتخابات ثبت‌نام کرد. البته علی‌رغم انتشار خبری مبنی بر ثبت‌نام اسفندیار رحیم‌مشایی،  وی بدون انجام ثبت‌نام تنها برای حضور در کنار احمدی‌نژاد و بقایی در وزارت کشور حاضر شد.

محمدعلی پورمختار نماینده دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون از دیگر افرادی بودند که 23 فروردین ماه در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.

در زمان کنفرانس خبری احمدی نژاد اعلام شد که محمدباقر قالیباف و سید ابراهیم رئیسی برای ثبت نام وارد وزارت کشور شده اند که لحظاتی بعد حضور این دو نفر در وزارت کشور و ثبت نام آنها تکذیب شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.