گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

اشرفی اصفهانی: سید حسن نصرالله لبنان را از هر جهت زبانزد کرد/ خدمات او در لبنان بر هیچ کسی پوشیده نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی، در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، به خبرنگار جماران گفت: همه کشورهای عربی برای او احترام قائل بودند و او را به عنوان یک روحانی که در دوران جوانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و در برابر دشمنان و عناصر خبیث رژیم اسرائیل مقاومت و لبنان را از هر جهت زبانزد کرد، پذیرفته بودند. خدمات او در لبنان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

فرزند شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله، گفت: همه کشورهای عربی برای او احترام قائل بودن و او را پذیرفته بودند به عنوان یک روحانی که در دوران جوانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و در برابر دشمنان و عناصر خبیث رژیم اسرائیل مقاومت و لبنان را از هر جهت زبانزد کرد و خدمات او در لبنان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه مسلمانان جهان و مخصوصا لبنان، اظهار داشت: همه کشورهای عربی برای او احترام قائل بودند و او را به عنوان یک روحانی که در دوران جوانی خود را وقف اسلام و انقلاب کرد و در برابر دشمنان و عناصر خبیث رژیم اسرائیل مقاومت و لبنان را از هر جهت زبانزد کرد، پذیرفته بودند. خدمات او در لبنان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

فرزند شهید آیت‌الله اشرافی اصفهانی با اشاره به اینکه شخصیت‌های بزرگ با شهید سید حسن نصرالله در ارتباط بودند، افزود: در نهایت توسط عناصر خیث رژیم اسرائیل به شهادت رسید. من شهادت این شخصیت بزرگ و چهره مقاومت را به همه کشورهای اسلامی مخصوصا مردم عزیز لبنان و سایر کشورهای اسلامی از جمله فلسطین، عراق، سوریه، مصر تسلیت عرض می‌کنم. ان شاء الله خداوند روح ایشان را به پیامبراسلام(ص) و حضرت علی(ع) محشور بفرماید.

وی گفت: بیت آیت‌الله شهید اشرفی اصفهانی وظیفه خود می‌داند در کنار مردم باشد و این مصیبت بزرگ را به همه انسان‌های آزاده جهان تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.