پزشکیان در بدو ورود به شهر کرمانشاه، مورد استقبال محمدرضا سعیدی رئیس ستاد استان و حامیان خود قرار گرفت.محمود علوی وزیر سابق اطلاعات، عبدالکریم حسین‌پور نماینده نقده و همچنین زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان، وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جماران؛ «مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز آخر سفر استانی خود وارد شهر کرمانشاه شد.

وی در بدو ورود به شهر کرمانشاه، مورد استقبال محمدرضا سعیدی رئیس ستاد استان و حامیان خود قرار گرفت.

محمود علوی وزیر سابق اطلاعات، عبدالکریم حسین‌پور نماینده نقده و همچنین زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان، وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

پزشکیان به کرمانشاه رفت (5)

 

پزشکیان به کرمانشاه رفت (4)

 

 پزشکیان به گلزار شهدا کرمانشاه رفت

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1403، در ادامه سفرهای استانی خود راهی شهر کرمانشاه شد.

مسعود پزشکیان که صبح امروز به کرمانشاه سفر کرده است، در نخستین برنامه‌اش در شهر کرمان به گلزار شهدا و بر سر مزار ایت‌الله اشرفی اصفهانی رفت. 

وی پس از حضور در گلزار شهدا به سالن آزادی و در جمع پرشور حامیان خود قرار خواهد رفت./ جماران

 

پزشکیان به کرمانشاه رفت (2)

 

پزشکیان به کرمانشاه رفت (1)

 

 

 پزشکیان در جمع مردم کرمانشاه: آمده‌ایم که صدای کسانی باشیم که تا امروز صدایشان را کسی نمی‌شنید

به گزارش خبرنگار جماران؛ مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز آخر سفر استانی خود به کرمانشاه گفت:

ما آمده‌ایم که نوکری مردم ایران را کنیم و صدای کسانی باشیم که تا امروز صدایشان را کسی نمی‌شنید و پیگیر حق و حقوقی کسانی باشیم که در جامعه‌ای که اسمش اسلامی است ولی متاسفانه بسیاری از اقوام و اقلیت‌ها نادیده گرفتند و ما باید آن‌ها می‌دیدیم. 

دو روز پیش در تلویزیون بهانه‌ای دست آن‌ها آمده بود؛ اینجا مجددا اعلام می‌کنم که سردار سلیمانی، یک قهرمان ملی، افتخار جهانی و یک بزرگی است که همه به وجود آن افتخار می‌کنند. از شهدا برای خود استفاده نکنند؛ قهرمانان این مملکت مال همه مردم ایران است نه برای یک گروه و جناح‌ خاص.

شما افتخار ما هستید، شما مردمی هستید که حکومت با وجود شما می‌تواند پایدار بماند، اگر شما نباشید ما معنا نداریم. 

قسم میخورم به شما دروغ نخواهم گفت و پیگیر حق تک به تک شما خواهم بود و تا جایی که بتوانم و امکانش باشد، نگاهم به کسانی باشد که تا کنون قدرتمندان آن‌ها را نمی‌دیدند و صدای شما را نمی‌شنیدند.

ما کاری خواهیم کرد که فقر، تزویر ،دروع و فساد از این مملکت رخت برببندد و حق مردم به خودشان برگردد

ما کاری خواهیم که همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند 

یک عده و گروه خاص تصور نکنند که می‌توانند با ۴ نفر یا ۱۵ درصد جمعیت بر کل این مملکت حکومت کنند 

اگر به قدرت رسیدیم؛ پیگیر مشکلات کارمندان، کولبران، بازنشستگان و معلمان خواهران خواهیم  بود 

نمی‌گذاریم حق خواهران ما ظالمانه نادیده گرفته شود و مطمئن باشید پای وعده خود ایستاده‌ایم 

مولای ما علی وقتی به حکومت رسید، اولین کلامی که فرمودند؛ گردنم را در مقابل حرفهایم گرو می‌گذارم.

ما در مقابل گفته‌های خود در پیشگاه شما و شهدا مسئول و پاسخگو خواهیم بود 

کاری خواهیم کرد که ایران ما به جایی برسد که جوانان، دختران و پسران ما حسرت آنور خاک  را نخورند ما می‌توانیم مملکت را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند نه اینکه ما حسرت بیگانگان را بخورند 

در صحنه بمانید و اجازه ندهید، یک عده افرادی که محدود فکر می‌کنند که خودشان همه کاره هستند و نتوانتد سرنوشت مردم رابه نابجایی برسانند که نتوانند برسانند.

ما می‌توانیم.

 

 

پزشکیان وارد ارومیه شد

به گزارش خبرنگار جماران؛ «مسعود پزشکیان» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین سفر استانی خود وارد شهر ارومیه شد.

وی در بدو ورود به شهر ارومیه، مورد استقبال علیرضا رادفر  رئیس ستاد استان و حامیان خود قرار گرفت.

محمود علوی وزیر سابق اطلاعات، عبدالکریم حسین‌پور نماینده نقده و همچنین زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان، وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

 

 هواداران مسعود پزشکیان در ارومیه

 

استقبال از پزشکیان در ارومیه (2)

 

استقبال از پزشکیان در ارومیه (1)

 

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در آخرین سفر استانی خود به ارومیه، گفت:

سلام بر شهیدان، شهید علیمی، باکری، فرزندان قهرمان این مرز و بوم و سلام بر سردار سلیمانی که این را بهانه کردند که شهیدان را مختص به خود قرار بدهند، شهیدان برای همه مردم ایران هستند و برای یک گروه و دسته نیستند

به اسم شهادت فکر میکنند همه مانند خودشان انقلابی هستند و بقیه ضد انقلابی بوده. مردم ایران انقلابی هستند. 

من از این همه شور و شوق و اظهار محبت شما شرمنده هستم. شما بزرگ هستید. من فرزند این خاکم، از محله، کوچه‌ها و دره‌ها برای من خاطره است

شما مطمئن باشید من به عنوان فرزند آذربایجان هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت

من با شما همیشه صادق خواهم بود. آنانی که در این کشور طوری حرف می زنند و جور دیگر عمل می‌کنند ما ثابت خواهیم کرد که همیشه صاف و صادق خواهیم بود و پشت مردم را هیچ وقت خالی نخواهیم کرد و حق مردم خود را با قدرت از قلدران جامعه خواهیم گرفت

ما صدای بی‌صدایان خواهیم بود، صدای محرومان خواهیم بود و صدای کسانی خواهیم بود 

ما نوکر مردم خود خواهیم بود. با بستن مرزها و جنگیدن با دنیا به جایی نخواهیم رسید، با دنیا باید آشتی کرد

ما از عزیزان نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و نیروهای امنیتی و از همه عزیزان دفاع خواهیم کرد 

 

 

در مناظرات آقایان ادعا می‌کردند که برنامه دارند و وقتی گفتیم بگویند برنامه ان‌ها چیست؛ جهت گیری می‌کردن و می‌گفتند ما می‌خواهیم این کار را کنیم. افرادی که یک اداره را اداره نکردند می‌خواهند مملکت را اداره کنند.

آنها مدعی هستند ما با مردم نیستیم در صورتی که ما نوکر  و از درون این مردم هستیم. عده‌ای در جاهای بسته نشستند و برای خود حکومت تشکیل دادند 

برادران رسول خدا وقتی مکه را فتح کرد؛ سخنرانی کرد، و این سخنرانی پیام بسبار حیاتی داشت؛ تمام انسان‌ها به اندازه یک شانه برابر هستند و هیچ نیتی ندارند مگر بر تقوا. ما مردم این منطقه و تمام کسانی که در اینجا زندگی می‌کنند " ترک، کرد، ارمنی، یهودی، زرتشتی و از هر قوم و ملتی"  همه با هم برادریم. 

زنده باد ایران 

 

تکمیل می شود...

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.