حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی که برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه جماران حاضر شده بود، در گفت و گو با جماران گفت: انتخابات فرصتی است برای احقاق حق و حقوق سیاسی و اجتماعی مردم. انشاءالله با مشارکت تک تک مردم امروز یک فصل جدیدی شکل خواهد گرفت و مردم با حضور پر شور خود این پیام را به دنیا مخابره خواهند کرد که ملت ایران یک ملت هوشمند، فرصت شناس و موقعیت شناس هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی کمساری رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی که برای شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در حسینیه جماران حاضر شده بود، در گفت و گو با جماران گفت: انتخابات مظهر تجلی اراده ملت و خواست ملت برای تعیین سرنوشت شان است، فرصتی برای انتخاب یک مسیر جدید در عرصه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی.

کمساری افزود: انتخابات فرصتی است برای احقاق حق و حقوق سیاسی و اجتماعی مردم. انشاءالله با مشارکت تک تک مردم امروز یک فصل جدیدی شکل خواهد گرفت و مردم با حضور پر شور خود این پیام را به دنیا مخابره خواهند کرد که ملت ایران یک ملت هوشمند، فرصت شناس و موقعیت شناس هستند و انشاءالله با حضور خودشان تعیین خواهند کرد که چه کسی در یک دوره چهارساله سکان دار مسئولیت بزرگ قوه کشور خواهد شد و مسیر چهارساله با حضور خودشان، مشارکت و رای خودشان تعیین خواهند کرد.

حجم ویدیو: 8.88M | مدت زمان ویدیو: 00:01:41
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.