سعید جلیلی وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جماران، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

استقبال مردم لرستان از سعید جلیلی

 

 

 

ورود سعید جلیلی به ورزشگاه شهید چغاروند خرم‌آباد

 

 

جلیلی: راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد

به گزارش خبرنگار اعزامی جماران، سعید جلیلی  در اجتماع بزرگ‌ مردم استان لرستان در ورزشگاه شهید چاغروند خرم‌آباد، گفت: امروز برخی در کشور به دنبال دوستی مجدد با دشمنان ایران اسلامی و امتیاز دادن به آنها هستند و می‌خواهند همان نسخه غلط که هشت سال بیکاری، رکود و رشد منفی را برای کشور به دنبال داشت را بپیچند.

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری با تأیکد بر اینکه امروز در یک دوراهی برای انتخاب هستیم، افزود: در مباحث تلویزیونی و سخنرانی‌ها می‌شنوید که دو نگاه بیان می‌شود و امروز یکی از موضوعات مهم این است که آینده‌ای که می‌خواهیم باید چگونه باشد؟ عده‌ای مشکلات، ضعف‌ها و آسیب‌ها را می‌بینند و ناامیدی و ما نمی‌توانیم را به جامعه القا می‌کنند حتی می‌گویند دستیابی به رشد اقتصادی هشت درصدی امکان‌پذیر نیست.

وی تأکید کرد: راه حل این دسته نیز این است که به دنبال راهی که هیچ وقت نتیجه نداده برویم و به چند قدرت جهانی که بیشترین دشمنی را با ما دارند امتیاز داده تا بلکه مشکلاتمان را رفع کنیم. طرف مقابل 15 بار تأیید کرد که ایران به تعهداتش عمل کرده اما آنها زیر قولشان زدند که مشکلاتی را برای کشور به دنبال داشت، حالا عده‌ای دوباره همان را مطرح می‌کنند.

جلیلی اظهار داشت: راه دیگر، راهی است که امام، شهدا و رهبری به ما یاد دادند و آن خودباوری است که یک جهان فرصت برای ما ایجاد کرده و ثمره آن باید یک ایران جهش باشد. اگر صحبت از یک ایران جهش می‌کنیم شعار نیست، بلکه برنامه است و اگر ملت ما این مسیر را انتخاب کند از روز شنبه با قدرت آن را آغاز خواهیم کرد. هر ایرانی از زن و مرد پیر و جوان همه و همه باید در این حرکت بزرگ نقشی پرشکوه ایفا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هفته قبل در استان کرمان از روستای قنات ملک بازدید کردم که یک فرزند غیور به نام سردار سلیمانی را تقدیم جامعه اسلامی کرده که خار چشم دشمنان است و این فرزند عشایری آنچنان جایگاه یافت که رئیس جمهوری وقت آمریکا اعتراف کرد که سردار سلیمانی کابوس ما است و دشمن را به لرزه در می‌آورد. ملت ما امروز کوچکترین جسارت را به سردار سلیمانی بر نمی‌تابد.

کاندیدای انتخابات رئیس جمهوری، افزود: در طول دوره سه ساله ریاست جمهوری شهید رئیسی بخشی از توان دولت صرف ترمیم خرابکاری‌های هشت سال قبل و همچنین بخشی دیگر صرف بازگرداندن قدرت ملت در عرصه‌های مختلف شد و ان شاء لله راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه خواهیم داد.

حجم ویدیو: 22.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.