گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمد پروازی: دولت با افرادی که نگاه دولتی ندارند، مهربانانه برخورد کند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد پروازی به خبرنگار جماران گفت: دولت با افرادی که نگاه دولتی ندارند، یعنی نگاه نسل‌های اول و دوم را ندارند، مهربانانه برخورد کند، به نظر من کار بسیار بزرگی کرده است. بیش از این به نظر من نه می‌تواند انجام بدهد و نه فرصت انجامش را دارد.

یک کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اهمیت فهم ملی در اینکه دولت دغدغه مردم را دارد، گفت: دولت با افرادی که نگاه دولتی ندارند، یعنی نگاه نسل‌های اول و دوم را ندارند، مهربانانه برخورد کند، به نظر من کار بسیار بزرگی کرده است. بیش از این به نظر من نه می‌تواند انجام بدهد و نه فرصت انجامش را دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد پروازی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص اولویت دولت چهاردهم، گفت: من فکر می‌کنم دولت باید بتواند مسأله اقتصادی، امنیت شغلی مردم، فاصله بین تورم و افزایش حقوق نیازمندی‌های اصلی مردم در عرصه اقتصادی را حل کند. مسأله بعدی فهم ملی در این است که دولت دغدغه مردم را دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: اگر اینها را جلو برود و از سوی دیگر با افرادی که نگاه دولتی ندارند، یعنی نگاه نسل‌های اول و دوم را ندارند، مهربانانه برخورد کند، به نظر من کار بسیار بزرگی کرده است. بیش از این به نظر من نه می‌تواند انجام بدهد و نه فرصت انجامش را دارد.

وی اظهار داشت: این مسائل روانی، اخلاقی، عمومی و روزمره ما است و از این که رد شویم، مسائل کلیدی و زیربنایی مثل محیط زیست، آب و نهادهای موازی است و معلوم نیست که رئیس جمهور بتواند اینها را کاری کند. اما آن بخش را انجام بدهد، به نظر من موجب آرامش می‌شود و عصبانیت خیلی کاسته خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.