گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

اعلام حمایت بیت شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی از مسعود پزشکیان

بیت شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی از مسعود پزشکیان اعلام حمایت کرد.

فرزند شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی با اعلام حمایت از مسعود پزشکیان، گفت: آقای دکتر مسعود پزشکیان را فرد اصلح می‌دانم و از ملت شریف ایران می‌خواهم که ان شاء الله با رأی قاطع خودشان آقای دکتر را به عنوان رئیس جمهور اصلح انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی، در گفت‌وگو با خبرنگار جماران ضمن اعلام حمایت از مسعود پزشکیان، اظهار داشت: با توجه به اهمیت این انتخابات ریاست جمهوری و بررسی که در حد اطلاعاتم و شناخت از این آقایان داشتم، اصلح را به مردم شریف ایران معرفی می‌کنم؛ به عنوان یک فرد متدیّن، متعهد، وفادار به نظام جمهوری اسلامی و در خط امام و رهبری و دلسوز جامعه.

فرزند شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی با اشاره به پنج مناظره‌ای که از صدا و سیما پخش شد، تأکید کرد: آقای دکتر مسعود پزشکیان را فرد اصلح می‌دانم و از ملت شریف ایران می‌خواهم که ان شاء الله با رأی قاطع خودشان آقای دکتر را به عنوان رئیس جمهور اصلح انتخاب کنند.

وی افزود: ایشان یک زندگی ساده و سوابق درخشان دارد و خدمات ایشان در دولت آقای خاتمی کاملا مشهود است. مردم عزیز استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کردستان کاملا ایشان را می‌شناسند. به دین اسلام، معارف الهی و مخصوصا نهج‌البلاغه علی بن ابیطالب(ع) مسلط است و در آنچه می‌گوید از سخنان علی(ع) استفاده می‌کند و اشاراتی که آیات قرآن دارد.

محمد اشرفی اصفهانی گفت: اگر آقای دکتر مسعود پزشکیان تأیید صلاحیت نمی‌شد، مطمئن باشید این انتخابات از انتخابات مجلس هم به مراتب حضور مردم کمتر بود. امیدواریم با مشارکت بالغ بر 50 درصد و رأی قاطع مردم شریف ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، به ایشان به عنوان فرد اصلح رأی بدهند و روز شنبه خبر پیروزی ایشان از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی منتشر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.