گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران مطرح شد؛

نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد انتخابات پزشکیان اعلام شد

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات، به جماران گفت: محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است.

سخنگوی جبهه اصلاحات با تأکید بر اینکه جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند، گفت: محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است. دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص نحوه همکاری جبهه‌ اصلاحات با ستاد انتخابات مسعود پزشکیان، اظهار داشت: جبهه‌ اصلاحات متفقا با ستاد آقای پزشکیان کار را جلو می‌برند. دوستان ما در ستاد ایشان مستقر شده‌اند و قرار نیست جبهه‌ اصلاحات ستاد مستقل‌ بزند.

 

جواد امام
جواد امام، سخنگوی جبهه‌ اصلاحات

 

سخنگوی جبهه‌ اصلاحات تصریح کرد: با توجه به جلسات مشترکی که هیأت رئیسه جبهه‌ اصلاحات با دکتر پزشکیان و دکتر عبدالعلی زاده‌ داشتیم، مقرر شد تمام توان، تجربه، نیروی انسانی و ظرفیت‌های جبهه‌ اصلاحات در اختیار ستاد انتخابات دکتر مسعود پزشکیان قرار بگیرد و با نظر ستاد دکتر پزشکیان از این ظرفیت استفاده شود که کار موازی صورت‌ نپذیرد.

وی افزود: دوستانی که در این زمینه از تجارب لازم‌ برخوردار بودند به ستاد آقای دکتر پزشکیان معرفی شدند و نمایندگانی هم به صورت مستقیم و رسمی از طرف جبهه اصلاحات برای هماهنگی امور به ستاد آقای دکتر پزشکیان معرفی شدند و این کار دارد به  خوبی و درستی پیش می‌رود.

 

نشست خبری جبهه اصلاحات ایران
محمد سالاری، نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان

 

جواد امام با بیان اینکه محمد سالاری نماینده رسمی جبهه اصلاحات در ستاد مرکزی مسعود پزشکیان است، گفت: دوستان دیگری هم که عضو جبهه‌ اصلاحات هستند، در آنجا قبول مسئولیت کرده‌اند و در معرفی که از طرف ستاد صورت‌ گرفته‌ فکر می‌کنم اسامی آنها کاملا مشخص و در معرض افکار عمومی قرار گرفته است. از این جهت فکر نمی‌کنم در این زمینه با توجه به هماهنگی های صورت گرفت در خصوص همکاری و  در راستای هم افزایی که بایستی صورت پذیرد با مشکلی مواجه باشیم.

وی ادامه داد: اگر در استان‌ها هم نیاز به هماهنگی باشد، ما نماینده رسمی معرفی کرده‌ایم که در ستاد مستقر هستند. از این جهت، امروز شاهد همکاری و همراهی با یکدیگر هستیم و الحمدلله مشکلی وجود ندارد.

سخنگوی جبهه‌ اصلاحات تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت حوزه‌های مختلف جوانان، زنان، اقوام و مذاهب و خصوصا ظرفیت بالای اهل تسنن به درستی استفاده کنیم. همه بحث‌هایی که فکر می‌کنیم برای‌ یک ستاد فعال و پویا لازم‌ هست و ظرفیت و هماهنگی‌هایی که لازم است ما انجام‌ بدهیم را کاملا در خدمت ستاد آقای پزشکیان قرار می‌دهیم.

وی در پایان گفت: ان شاءالله آنچه که هشت تیر ماه شاهدش خواهیم بود، پیروزی مردم‌ باشد که باید از صندوق‌های رأی خارج شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.