گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمدمهدی اسماعیلی: در دولت مردمی شعارهای امام زنده شده؛ هرکس که می‌آید باید بتواند این مسیر را با قدرت ادامه بدهد + فیلم

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به خبرنگار جماران گفت: در دولت مردمی شعارهای امام زنده شده؛ هرکس که می‌آید باید بتواند این مسیر را با قدرت ادامه بدهد که خدای ناکرده باز دچار یک فرود نشود و این فراز را ادامه بدهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه تلاش ما این بوده که منویات امام عزیزمان در حوزه فرهنگ و هنر را اجرایی کنیم، گفت: در دولت مردمی شعارهای امام زنده شده؛ هرکس که می‌آید باید بتواند این مسیر را با قدرت ادامه بدهد که خدای ناکرده باز دچار یک فرود نشود و این فراز را ادامه بدهد.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار جماران، در خصوص مهمترین میراث امام خمینی(س)، اظهار داشت: امام عزیز در وصیت‌نامه سیاسی – الهی‌شان تذکراتی را به وزرای فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی دادند. تلاش اصلی ما این است که مطابق با منویات امام عزیزمان، تغییراتی که باید زودتر در حوزه فرهنگ و هنر رخ می‌داد را، ولو با یک فاصله زمانی نسبتا زیاد، ان شاء الله اجرایی کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: در این سه سال برای بخش مهمی از آنها ریل‌گذاری شده، فضای آن آماده است، تغییرات اتفاق افتاده و با دعای خیر شهدا، امام و آیت‌الله شهیدمان که پرچمدار تغییرات دوره اخیر بود، ان شاء الله بتوانیم شاهد به ثمر نشستن کامل منویات امام خمینی(س) باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که رئیس جمهور آینده کدام یک از شعارهای بر زمین مانده امام را باید اجرایی کند، گفت: در دولت مردمی شعارهای امام زنده شده؛ هرکس که می‌آید باید بتواند این مسیر را با قدرت ادامه بدهد که خدای ناکرده باز دچار یک فرود نشود و این فراز را ادامه بدهد.

حجم ویدیو: 5.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.