آیت الله سید محمد شاهچراغی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باید همه مسوولان برای رفع مشکلات سمنان در کنار یکدیگر باشند و احترام و اجرای قانون برای کاهش بیکاری در استان ضروری است.
وی بیان داشت: هفته دولت نماد خدمتگزاری مسوولان به مردم است و نباید با تفکر جناحی و حزبی ، مسوولان از رفع مشکلات استان غافل باشند.
وی خاطرنشان کرد: محور اصلی برنامه های نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و مسوولانی که توان رفع مشکلات آحاد جامعه را ندارند، از مدیریت کنار گذاشته شوند.
آیت الله شاهچراغی اضافه کرد: دولت یازدهم و دوازدهم دستاوردهایی خوبی برای رفع مشکلات کشور داشته اما اقدامات انجام شده کافی نبوده و باید نهادهای اجرایی برای تحقق منویات رهبر انقلاب بیشتر تلاش کند.
امام جمعه سمنان ادامه داد: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصاد حمایت از تولید ملی است و اگر به معنی واقعی به رویکرد اقتصاد مقاومتی توجه شود، بیکاری در ایران اسلامی کاهش قابل توجه ای می یابد..
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: ارایه نقدهای منصفانه برای رونق اقتصادی در کشور به هیچ عنوان اشکال ندارد اما بعضی مواقع شاهد هستیم بعضی از افراد سودجو با بیان موضوعاتی درصدد تخریب نظام جمهوری اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: باید با اتحاد مشکلاتی را که استکبار جهانی به ملت ایران تحمیل کرده است را با موفقیت پشت سر بگذاریم و همگرایی و اتحاد رمز ماندگاری این نظام سرافراز است.
امسال درهفته دولت 606 طرح شامل 578 طرح عمرانی و 28 طرح سرمایه گذاری با اعتبار پنج هزار و 74 میلیارد ریال در استان سمنان به بهره برداری می رسد.
دوم تا هشتم شهریور، به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر، هفته دولت نامگذاری شده است و شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی شعار هفته دولت 97 تعیین شده است.
به گزارش ایرنا ، 96 ، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.8 درصد و 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
استان سمنان بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارد.
6103/7339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.