سعید اسمعیل‌پور روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: از مجموع پنج ایستگاه آتش‌نشانی آماده‌باش، چهار ایستگاه درون شهر و یک ایستگاه در شهرک صنعتی بزرگ سمنان واقع است.
وی ادامه داد: در هر ایستگاه آتش‌نشانی هفت گروه ۲ نفره برای مقابله با حوادث احتمالی مربوط به چهارشنبه آخرسال در حالت آماده باش قرار دارند.
وی بیان کرد: اقدامات پیشگیرانه مانند جمع‌آوری لاستیک‌های کهنه در کنار آپاراتی‌ها و شاخ و برگ از سطل‌های زباله با کمک بخش‌های دیگر شهرداری سمنان به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: سال ۹۶ تعداد ۱۹ نفر، سال گذشته ۱۵ نفر در چهارشنبه‌سوری دچار حادثه شدند و پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به توصیه‌های کارشناسان بهداشت مبنی بر ماندن در خانه به منظور شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا، حوادث احتمالی نسبت به سال گذشته کمتر باشد.
چهارشنبه آخر سال به عنوان یکی از آئین های استقبال از سال نو در گذشته بر پایه شادی و جمع شدن خانواده ها و دوستان در کنار یکدیگر بود اما امروزه این آیین دچار تحریف و در مواردی بیشتر تبدیل به آیینی  همراه با خسارت های جانی و مالی شده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.