جواد نجاریان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا نبود زیرساخت‌های لازم مسکن مهر به منظور رفاه حال شهروندان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۳۵ هزار نفر در مسکن مهر سمنان ساکن هستند که باید مشکلاتشان هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی کمبود فضاهای ورزشی، فضاهای سبز، روشنایی و مکان‌های امن بازی برای کودکان را از جمله این مشکلات و خلاءها عنوان کرد و افزود: مشکلات ساکنان این منطقه شناسایی شده است و شهرداری سمنان در صورت همکاری و همیاری دیگر دستگاه‌های مربوط در آینده نزدیک این مشکلات را به حداقل می‌رساند.

نجاریان همچنین به نواقص بوستان سوکان سمنان اشاره و بیان کرد: بوستان سوکان نیز دارای مشکلات و نواقصی از جمله استاندارد نبودن روشنایی است و با تلاش همه بخش‌های شهرداری سمنان به زودی به وضعیت مطلوب دست می‌یابد.

این مقام مسئول شهری به کمبود وسایل بازی کودکان در این بوستان اشاره کرد و گفت: وسایل بازی کودکان بوستان سوکان بسیار محدود و نیازمند استانداردسازی بیشتر است.

وی احداث پیست دوچرخه‌سواری در این بوستان را بسیار مهم خواند و افزود: رکاب زنان و عموم مردم می‌توانند به دور از خطرهای ترافیک شهری و آلودگی هوا در این منطقه به تمرین دوچرخه سواری بپردازند.

نجاریان ادامه داد: مسیرهای اختصاصی دوچرخه سواری در پارک سوکان در سال‌های گذشته ایجاد شد.

بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵ جمعیت شهر سمنان ۱۸۵ هزار و ۱۲۹ نفر بوده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.