سرگرد احمدحاج پروانه شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران رضایت مردم از پلیس بسیار را با اهمیت خواند و گفت: برای افزایش میزان رضایتمندی مردم از عملکرد ناجا باید تلاش بیشتری شود.

 وی بابیان این که ۸۳ درصد دزدهای دستگیر شده در میامی معتاد هستند ؛ تصریح کرد: برای درمان سارقان معتاد مشاوره و راهکارهای فرهنگی پیش بینی شده و مبارزه قاطع با مواد مخدر در دستور کار نیروی انتظامی است.

حاج پروانه گفت به سرقت‌های به عنف احشام درسطح شهرستان را یادآور شد و گفت : دستگیری سارقان ۴۰ درصد رشد داشته و مبارزه ضربتی با این گروه از سارقان انجام می شود .

 فرمانده انتظامی شهرستان میامی به افزایش هشت درصدی کشف کالاهای قاچاق در شهرستان اشاره کرد و افزود : مبارزه با کالای قاچاق یکی از اولویت های انتظامی شهرستان است، امسال ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است .

سرگرد حاج پروانه با بیان این که فعالیت مرکز مشاوره و مددکاری در کلانتری میامی نقش محوری داشته ادامه داد: تاکنون بیش از یکهزار تن به این مرکز مراجعه و رشد ۲۹ درصدی در ارجاع پرونده ها به مراجع قضایی داشته است .

فرمانده انتظامی شهرستان میامی به تماس های تلفنی مشکوک هم اشاره کرد و گفت: روش های جدیدی توسط سارقان برای برداشت از حساب های بانکی مردم ایجاد شده که نیازمند مراقبت است.

حاج پروانه با اعلام افزایش ۲۸ درصدی کشف کلاهبرداری ، تصریح کرد: در راستای دستگیری کلاهبرداران ۱۵ مورد از کشفیات استان های دیگر نیز شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی برخورد با کشف حجاب در خودروها را یکی از دغدغه های مردم دانست و تصریح کرد: طبق ارزیابی انجام شده اجرای این طرح اثرگذار بوده است.

وی افزود : طرح ناظر۲ و برخورد با افرادی که کشف حجاب می کنند در سطح مجتمع های تجاری و بوستان‌ها در دستور کار قرار می گیرد.

حاج پروانه گفت : در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم ، دفتر تعویض پلاک خودرو در شهرستان تاسیس شده و تاکنون ۲۰۰ خودرو تعویض پلاک شده است.

وی شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۹۷ را پل ارتباطی مردم و نیروی انتظامی دانست و افزود: مردم می توانند مشکلات خود را درمیان گذاشته وهمچنین تشویق نیروهای خادم درحوزه انتظامی شهرستان را اعلام نمایند . 

فرمانده انتظامی میامی گفت : اقشارمختلف مردم باید هرچه بیشتر به هشدارهای پلیس برای پیشگیری از سرقت، کنترل هرچه بهتر جوانان و نوجوانان برای گرفتار نشدن در دام اعتیاد، قوانین راهنمایی و رانندگی و نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک توجه داشته باشند.

به گفته وی تجلیل از شهروندان قانونمند،راه اندازی میز خدمت ، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده آن ها از برنامه های هفته نیروی انتظامی در میامی است. 

از روز ۱۳ تا ۲۰ مهرماه به‌عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و  شعار امسال «پلیس هوشمند امین مردم»نام‌گذاری شده است.

شهرستان میامی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

  ۸۸درصد از جمعیت این شهرستان در روستاهای سکونت داشته و شغل اصلی آن ها دامداری و کشاورزی است.

۷۳۵۷/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.