حجت الاسلام سید محمد حسینیان در خطبه های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی(ره) این شهر گفت: کسانی که سال های سال، ایران را تهدید می کردند، امروز به واسطه تحولات بین المللی، از ایران ترس بر دل دارند.

وی ادامه داد:ملت ایران ملتی قهرمان است و نشان داد که با صبر خود، عزت و استقلال کشور را همواره حفظ می کند.

حسینیان اظهار داشت: دوران دفاع مقدس فرهنگ شهادت را در کشور نهادینه کرد و باید این دفاع آگاهانه را همواره بسط و گسترش داد. 

وی ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان خاطرات جنگ برای نسل جوان در جهت تقویت ارزش های جمهوری اسلامی ایران است. 

حسینیان، ایثار و فداکاری را از ابتکارهای جنگ تحمیلی دانست و گفت: در زمان جنگ تحمیلی بود که مردان ایران برای عزت ایران به صحنه آمدند و زن ها در پشت جبهه ها با اقدامات پشتیبانی جنگ مانند خیاطی و بسته بندی مواد غذایی تلاش کردند. 

وی افزود: امروز نیز با درس از دفاع مقدس، ادبیات مقاومت را در کشور نهادینه کردیم. 

حسینیان گفت: امروز عربستان در ۲ راهی سقوط و نجات قرار گرفته و هراس آن ها از حمله مجدد نیروهای یمن است، چرا که در حمله به آرامکو خسارت های فراوانی دیدند. 

وی خاطر نشان کرد: قدرت نمایی یمن در اتفاقات اخیر، خواب را از چشمان آل سعود گرفته است.

حسینیان، به تحولات داخلی عربستان اشاره کرد و افزود: نتانیاهو امروز به بن بست رسیده، نتیجه پارلمانی انتخابات اخیر نشان داد رشوه گیری، خیانت و سوء استفاده از قدرت، از عواملی است که نتانیاهو نتواند کابینه خود را تشکیل دهد. 

امام جمعه دامغان گفت: در برابر تمام شرایط نابسامان در اسرائیل، آمریکا، مصر و عربستان، عزت و شرافت ایران همواره حفظ و ایران اسلامی در سطح بین المللی مقتدرتر می شود.

بسیجیان و نیروهای سپاه پاسداران ناحیه دامغان به مناسبت هفته دفاع مقدس، به صورت منسجم در نماز جمعه این هفته دامغان شرکت کردند. 

۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.