به گزارش ایرنا، سردار روح الامین قاسمی روز یکشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی سمنان به یک دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه کامیون توقیفی حامل خرده بار به مقصد مشهد بود، تصریح کرد: با تقویت شک ماموران در بررسی مدارک و گفت و گو با راننده میانسال خودرو، محموله وسیله نقلیه مورد بازدید قرار گرفت.
قاسمی با بیان اینکه کامیون بنز حامل 142 طاقه پارچه قاچاق بود، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این 10 هزار متر پارچه را بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال قیمت گذاری کردند.
وی با اشاره به اینکه محموله توقیفی به مراجع قانونی تحویل داده شد، ابراز داشت: متهم به دادسرا معرفی و قرار برای راننده خاطی صادر شد.
فرمانده انتظامی استان سمنان تاکید کرد: طرح های مبارزه با قاچاقچیان در محورها و شهرهای این استان به طور مستمر اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، با نامگذاری سال 98 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «رونق تولید» ماموریت حساس و مهم برخورد با قاچاق کالا و ارز به طور ویژه در دستور کار امسال پلیس قرار گرفته است و برنامه های حوزه مبارزه باقاچاق کالا و ارز برای ارتقاء و بهبود فعالیت های این حوزه در قالب قرارگاه جهادی تجمیع می شود.
مردم در صورت مشاهده هر اقدام مجرمانه در این حوزه می توانند مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.