حجت الله سیاهپوش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 24 واحد در مرکزهای رفاهی، اردوگاه شهید صدوقی، مرکزهای اسکان شهری و روستایی، 33 آموزشگاه با 315 کلاس درس و 15 نمازخانه با ظرفیت روزانه چهار هزار نفر در دامغان برای مسافران در نظر گرفته شده است.
معاون برنامه ریزی ستاد اسکان شهرستان دامغان گفت: مرکز اسکان صد دروازه در مدرسه آیت الله خامنه ای دامغان با 23 اتاق برای مسافران نوروزی در اسفندماه سال جاری راه اندازی شده است.
سیاهپوش ارائه خدمات مطلوب را از اهداف ستاد اسکان دانست و ادامه داد: تمامی امکانات گرمایشی و بهداشتی در تمام مکان های ستاد اسکان قرار گرفته است.
وی افزود: رضایتمندی مسافران در سال گذشته 89 درصد بوده است که این امر مسئولیت ما را سنگین تر می کند.
سیاهپوش تصریح کرد: ستاد اسکان از 27 اسفند تا 14 فروردین با 60 نیروی خدماتی فعال، در 2 پایگاه ترمینال مسافربری شهید شاهچراغی و بلوار امام علی (ع) خیابان شهید بهشتی، آماده پذیرش مسافران است.
وی اضافه کرد: شهرهای دیباج، کلاته و امیریه نیز در بحث ستاد اسکان فعالیت دارند و مراکز و مدارس را برای نوروز 98 مهیا کرده اند.
سیاهپوش به کمبود تجهیزات اشاره کرد و گفت: کمبود تجهیزات در جهت افزایش ظرفیت اسکان گروه ویژه و الف از جمله تلویزیون، یخچال و پتو در اماکن اسکان احساس می شود.
معاون برنامه ریزی ستاد اسکان شهرستان دامغان گفت: این شهرستان در سال های گذشته، در بحث اسکان رتبه اول استان را کسب کرد که امیدواریم، امسال نیز میزبان خوبی برای مسافران نوروزی باشیم.
به گزارش ایرنا، شهرستان دامغان در فاصله 115 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان و بیش از 94 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.