به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد حسینیان روز دوشنبه در اجتماع پایانی راهپیمایی 22 بهمن مردم شهرستان دامغان افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران با رهبری مقام معظم رهبری، کانون بیداری ملت ها شده است و پیشرفت های ملت ایران در عرصه های مختلف با وجود توطئه، تحریم و دست اندازی ها، دشمن را به حیرت واداشته است.
امام جمعه دامغان اضافه کرد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن هم چون 40 سال گذشته حماسه آفریدند و در صحنه حاضر شدند.
وی 22 بهمن را روز بزرگی دانست و گفت: آمریکای جنایتکار، هفت تریلیون دلار هزینه کرد تا ملت را از حکومت جدا کند اما ملت بار دیگر بیعت خود با ولایت، آرمان شهدا، امام (ره)، رهبری و انقلاب را اعلام کرد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز گفت: نگاه به 40 سال اخیر نشان می دهد دشمنان انقلاب در طول چهار دهه اخیر با تمام وجود در صحنه آمدند و برای نابودی انقلاب تلاش کردند.
علی اکبر سائری اضافه کرد: با وجود ایمان ملت و پای بندی به آرمان های انقلاب، دشمن با هزاران توطئه، تحریم، تهاجم فرهنگی و جنگ تحمیلی به اهداف خود نرسیده است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به برکت حضور مردم، جوانمردی شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری به ثمر نشست و امروز در اوج اقتدار به سن بلوغ خود رسیده است.
سائری گفت: استکبار جهانی و آمریکا با ایجاد جنگ اقتصادی، تحریم و جنگ روانی، به دنبال تضعیف جایگاه انقلاب هستند که حضور ما توطئه آن ها را خنثی می کند.
وی اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران را ریشه تمامی دشمنی ها دانست و گفت: دشمن از اسلام ما می ترسد چرا که با اسلام منافع دشمن به خطر افتاده است.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: مردم فهیم و ولایتمدار ایران باید بدانند دشمن هیچگاه دست از دشمنی برنخواهد داشت و باید پای اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم و به اسلام ستیزی دشمن توجه نکنیم.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن امسال با شکوه تمام در 72 نقطه استان سمنان برگزار شد.
بارش باران الهی در شهرستان دامغان، حضور مردم را زیباتر کرده بود.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.