محمد طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایش فیلم با موضوع قرآن و عترت و تعزیه خوانی با موضوع قصه های قرآنی از ویژه برنامه های گرامیداشت هفته قرآن و عترت استان سمنان در دامغان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان اضافه کرد: طراحی، نقاشی، خوشنویسی، فیلم و عکس، تعزیه و پوستر، از اصلی ترین ویژه برنامه های هفته قرآن و عترت استان سمنان است.
وی افزود: 16 عنوان برنامه استانی همزمان با هفته قرآن و عترت در حال اجرا است که اکران فیلم کوتاه و تعزیه خوانی در دامغان انجام می شود.
طالبی تصریح کرد: 20 فیلم کوتاه و هفت اثر تعزیه، پس از فراخوان از شهرهای مختلف استان سمنان به دبیرخانه های این اداره ارسال شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان با اشاره به اینکه نمایش این فیلم ها از شنبه در تالار منوچهری دامغانی مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی آغاز شد و به مدت سه روز ادامه داشت، افزود: فیلم های انتخابی این بخش علاوه بر دامغان به صورت چرخشی در سایر شهرهای استان سمنان نیز به نمایش درمی آید، تعزیه های ارسال شده با موضوع داستان های قرآنی، پس از انتخاب در ایام فاطمیه در شهرهای استان اجرا می شود.
به گزارش ایرنا، هفته قرآن و عترت استان سمنان در ١٦ رشته مختلف فرهنگی و هنری و با موضوع قرآن و عترت در حال برگزاری است.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.