جماران؛

ورزش روزانه از ابتلا به سرطان جلوگیری می کند؟

سازمان های حمایت از سرطان در آلمان با اشاره به تأثیر فعالیت بدنی منظم در پیشگیری از سرطان، خواستار ورزش روزانه به مدت یک ساعت در مدارس شده اند.

لینک کوتاه کپی شد

جماران - سبک زندگی؛ به نقل از مجله سلامتی: گرد نیتکوفن، مدیر عامل بنیاد حمایت از بیماران سرطانی آلمان، می گوید: «لذت حرکت در واقع چیزی است که از بدو تولد در ما وجود دارد، اما به دلایل مختلف، بسیاری از کودکان لذت فعالیت بدنی را فراموش می کنند و بزرگ می شوند تمایلی به حرکت کردن ندارند.»

در بیانیه ای که از سوی هفته ملی پیشگیری از سرطان منتشر شد، آمده است که ایجاد انگیزه در کودکان برای انجام فعالیت بدنی مهم است

هفته ملی پیشگیری از سرطان با عنوان "ما با هم حرکت می کنیم - کاهش خطر ابتلا به سرطان" از دوشنبه تا یکشنبه آینده برگزار می شود و این هفته ابتکار بنیاد آلمان برای حمایت از بیماران سرطانی، مرکز تحقیقات سرطان آلمان و انجمن سرطان آلمان است.

به مناسبت هفته پیشگیری، این سه سازمان کمپینی را با شعار «می‌خواهی مرا همراهی کنی؟» در شبکه های اجتماعی راه‌اندازی می‌کنند. در این بیانیه آمده است که هدف ایجاد انگیزه در افراد برای انجام فعالیت‌های بدنی با هم و به اشتراک گذاشتن فعالیت‌هایی است که با هم انجام می‌دهند در اینستاگرام، فیسبوک، ایکس یا لینکدین با هشتگ  (#من را همراهی کن).

الصورة:

 

این سه سازمان در این بیانیه نوشتند: اگر به فعالیت بدنی روزانه بپردازید، می توانید خطر ابتلا به سرطان را در سطح فردی کاهش دهید... خطر ابتلا به برخی سرطان های رایج به ویژه، مانند سرطان سینه (پس از یائسگی) و روده بزرگ سرطان را می توان از طریق فعالیت بدنی 20 تا 30 درصد کاهش داد. از سوی دیگر، این بیانیه نشان می دهد که تخمین زده می شود 6 درصد از کل موارد سرطان جدید در آلمان به دلیل عدم تحرک ایجاد می شود.

این سازمان‌ها علاوه بر درخواست برای ورزش بیشتر در مدارس، خواستار در دسترس بودن پیشنهادات کم‌هزینه برای ایجاد انگیزه در تمام گروه‌های سنی برای انجام ورزش شدند و خاطرنشان کردند که شهرداری‌ها می‌توانند برای مثال مسیرهای دوچرخه‌سواری ایمن و مسیرهای نورانی دویدن را فراهم کنند.

در این بیانیه، سازمان‌ها به سازمان بهداشت جهانی اشاره می‌کنند که توصیه می‌کند 150 تا 300 دقیقه فعالیت بدنی متوسط ​​یا 75 تا 150 دقیقه فعالیت بدنی شدید در هفته انجام دهید. در این بیانیه آمده است که تنها یک سوم زنان و حدود نیمی از مردان به این دوره می رسند.

 

دیدگاه تان را بنویسید