به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: بر این اساس مردم خیر و نیکوکار استان می توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در سراسر استان تحویل دهند.
وی اظهار داشت: طبق برنامه کمک های جمع آوری شده در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام توزیع می شود و این روال در سال های گذشته اجرا شده است.
صفری افزود: این نهاد امسال نیز همانند سال های گذشته و با همکاری مراکز نیکوکاری، هیات امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع آوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع می کند.
وی بیان کرد: مردم خیر استان می توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری 0968877 و یا با شماره گیری کد # 024 *8877* کمک های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.
به گفته این مسئول مردم نیکوکار پایتخت شور و شعور حسینی سال گذشته بیش از 190 میلیون تومان در روز عید سعید قربان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح نذور قربانی کمک کردند.
پارسال 69 پایگاه در مساجد، معابر و پایگاههای دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری مستقر شده بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز از جمله آن هستند.
9646/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.