علی وقفچی، شامگاه شنبه در مراسم جشن علمداران ایثار که به مناسبت گرامیداشت روز جانبار در سالن هلال زنجان برگزار شد افزود: فداکاری و رشادت های شهدا و جانبازان موجب شد تا کشور و ملت ایران در جهان کنونی زیر سلطه هیچ قدرتی جز قدرت لایزال الهی قرار نگیرد.
وی با بیان اینکه شهدا و جانبازان سرافراز به عنوان سرمایه های این نظام هستند، اظهار کرد: یک کشور پویا، توانمند و علمی به حتم برای دستیابی به اهداف متعالی سرمایه گذاری می کند و این نظام 230 هزار شهید تقدیم نظام کرد تا امروز در سطح جهان به این جایگاه رفیع برسد.
وقفچی با بیان اینکه اسلام دین شادی و نشاط است، افزود: آرامش و امنیت امروز ایران، مرهون خون پاک شهدا و فداکاری و ایثارگری های جانبازان و رزمندگان اسلام است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به وصیت یکی از بزرگان جهان اشاره کرد و گفت: در هر شغل و حرفه ای که هستید اجازه ندهید یاس و ناامیدی بر شما غلبه کند و باید با استفاده از آرامش ایجاد شده به کارها و فعالیت ها ادامه داد.
وقفچی افزود: باتوجه به رسالتی که بر دوش ما است، امید دارم بتوانیم با تاسی و انگیزه ای که از فداکاری ها و ایثارگری های جانبازان حاصل شده، بیش از پیش در پیشبرد اهداف انقلاب و نظام موثر واقع شویم.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.