به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان افزود: مدیران از نظام برنامه ریزی کشور پیروی کنند، چرا که بدون برنامه کار کردن امر خطرناکی در مدیریت به شمار می رود.
وی گفت: هرچند ما هم به نظام برنامه ریزی نقدهایی داریم، اما دلیل نمی شود که بدون برنامه ریزی امور اجرایی را پیش برد.
درویش امیری تاکید کرد: دولتی ها از ظرفیت حضور 360 تشکل مردم نهاد و بیش از یکهزار و 200 هیات مذهبی در مسائل فرهنگی و اجتماعی استان استفاده کنند.
وی تصریح کرد: باید با تشکیل شورای گفت و گو با این قشر تاثیرگذار حرف ها و نقدهایشان را بشنویم و ماحصل این شورا را در تصمیم گیری های حوزه اجتماعی و فرهنگی دخیل کنیم.
استاندار زنجان اظهار داشت: باید مدیران استان برای جذب بودجه در وزارتخانه ها فعالیت و رایزنی داشته باشند همچنین از ظرفیت نمایندگان استان در جذب بودجه برای پروژه ها استفاده کنند.
وی افزود: شرکت های دولتی تولید کننده در استان باید در کیفیت تولید نسبت به بخش خصوصی پیشگام و الگویی برای این بخش باشند.
درویش امیری تصریح کرد: کالای ایرانی شناسنامه ایرانیان است و باید اعتماد مردم نسبت به این کالا را ابتدا در بین مردم کشورمان به وجود آوریم.
وی گفت: باید صادرات کالاهای تولیدی بخش دولتی و خصوصی به کشورهای منطقه و جهان در سال جدید روند رو به رشد چشمگیری داشته باشند.
استاندار زنجان تاکید کرد: هدفگذاری استان در صادرات تا انتهای امسال 500 میلیون دلار است و باید تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف انجام دهیم.
وی گفت: باید همه جامعه با بصیرت، عملکرد و رفتار خود برنامه دشمن در بی انگیزه کردن نظام اداری کشور، ایجاد یاس در مردم و ایجاد اختلافات درونی را نقش برآب کنیم.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.