به گزارش ایرنا، محمود عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از مهمترین برنامه‌های این معاونت طی امسال، مدیریت خشم و کاهش خشونت دانش‌آموزان بوده است.
عباسی تاکید کرد: فضای مجازی برای نسل جدید هم فرصت است هم تهدید و به خاطر اهمیت موضوع، باید برای استفاده کنندگان از این فضا محتواسازی کنیم.
معاون آموزش و پرورش زنجان گفت: گرایش به قرآن در بین دانش آموزان استان بیشتر از سایر بخش هاست و این یک نکته مثبت برای خانواده های زنجانی و مسئولان برنامه ریز محسوب می شود.
عباسی خاطرنشان کرد: در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری امسال هم شاهد حضور چشمگیر 22 هزار خانواده زنجانی در این مسابقه بودیم، که باید با تلاش همکارانمان سال آینده مشارکت بیش از این نیز افزایش یابد.
وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای کنترل اضطراب و استرس در دانش آموزان، خاطرنشان کرد: خانواده، معلم و محیط مدرسه نقش مهمی در افزایش و کاهش استرس در دانش آموزان دارد.
معاون آموزش و پرورش زنجان با بیان اینکه یکی از راه های تربیتی دانش آموز افزایش میزان مطالعات وی است، گفت: به ازای هر دانش آموز حدود 9 جلد کتاب وجود دارد، که نزدیک استاندارد کشوری است.
عباسی افزود: کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی در راستای ارتقای سطح برنامه های اجرایی است و از اولویت های این معاونت به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، استان زنجان 15 هزار کادر آموزشی و بیش از 182 هزار معلم دارد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.