به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه زنجان افزود: هر سال در آستانه سال جدید جشن نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده ها تحت حمایت این نهاد برگزار که بر این اساس پایگاههای جشن نیکوکاری روز چهارشنبه 16اسفند در مدارس استان به منظور جمع آوری کمک های دانش آموزان به نیازمندان مستقر می شود.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن پایگاههایی در معابر روز پنجشنبه 17 و مصلی های نمازجمعه 18 اسفند به منظور جمع آوری کمکهای مردمی قشرهای مختلف مردم پیش بینی شده است.
این مسئول ادامه داد: در کنار استقرار پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی، تمهیدات لازم برای مشارکت غیرحضوری خیران در جشن نیکوکاری نیز فراهم شده است.
به گفته صفری، خیران زنجانی می توانند با شماره گیری #024*8877* یا نصب اپلیکیشن سکه از طریق تلفن همراه در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان ادامه داد: برای جمع آوری کمک های دانش آموزان زنجانی به جشن نیکوکاری و نهادینه شدن فرهنگ احسان، انفاق ونیکوکاری نیز 83 هزار پاکت مهربانی در مدارس استان توزیع می شود.
وی خاطر نشان کرد: این کمک ها با تشخیص آموزش و پرورش استان در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع خواهد شد.
صفری افزود: برای بالا بردن میزان مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری امسال تلاش شده از ظرفیت افراد خیر ونیکوکار در تمامی صنوف و مشاغل استفاده شود.
به گزارش ایرنا، جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور روزهای 16 و 17 و 18اسفند با شعار 'جوانه لبخند می کاریم' در این استان برگزار می شود.
هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.