به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس زنجان، سردار 'سید محمدرضا سیداحمدیان' شامگاه یکشنبه در آیین بهره برداری از کلینیک ویژه کارکنان ناجا در شهرستان ابهر از توابع استان زنجان افزود: تامین و ارتقای سطح سلامت کارکنان یکی از موضوعات مهم از سوی ناجا است.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی در ساخت و گسترش کلینیک‌های ویژه ناجا، افزود: با توجه به اینکه فعالیت در نیروی انتظامی شغل پر استرس و حساسی است به همین منظور چندین درمانگاه ویژه در استان‌های مختلف احداث شده است.
سید احمدیان با بیان اینکه در سراسر کشور پشتیبان کارهای عملیاتی کارکنان نیروی انتظامی هستیم، به حمایت ویژه خیران برای ساخت مراکز درمانی نیز اشاره کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که خیران سلامت در کنار خیران امنیت حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه کلینیک ابهر نیز از سوی یک فرد خیر ساخته شده است، افزود: در واقع فعالیت در این حوزه باقیات صالحات برای مردم و امنیت بیشتر کارکنان ناجا است.
معاون بهداشت و درمان ناجا همچنین درباره ارائه خدمات درمانی به مردم در این کلینیک نیز گفت: مجوز داریم مازاد خدماتی را که به کارکنان می‌دهیم به مردم ارائه دهیم.
فرمانده انتظامی استان زنجان نیز در مراسم افتتاح کلینیک ویژه کارکنان ناجا، از آغاز به کار پلیس فتا در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: رشد بی‌سابقه و روزافزون فناوری و اطلاعات و توسعه فضای مجازی جامعه جدیدی را با عنوان دنیای مجازی به وجود آورده است.
سردار علی آزادی با اشاره به اینکه با پیشرفت دنیای مجازی، جرم و بزهکاری نیز در این فضا افزایش یافته است، تصریح کرد: در واقع فضای مجازی نیز همچون دنیای واقعی ویژگی‌های یک جامعه را دارد و امنیت به عنوان یکی از بسترهای مهم پیشرفت این فضا است.
وی با اشاره به گسترش روزافزون جرائم فضای مجازی گفت: همانطور که مردم نیز می‌دانند، با گسترش این جرائم پلیس باید یک گام از بزهکاران جلوتر باشد.
آزادی با بیان اینکه برای حفظ امنیت و آرامش مردم در شهرستان‌هایی که جمعیت آنها بیش از 100 هزار نفر است، پلیس فتا ایجاد می‌شود، اضافه کرد: بر همین اساس، پلیس فتا در شهرستان ابهر نیز آغاز به فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان‌های استان از این نظر مطلوب است، گفت: البته برخوردهایی که است نشان می‌دهد جرم و کشفیات نیز بیشتر شده هر چند که قریب به 95 درصد جرائم به مسائل اقتصادی مربوط است و منجر به کشف می‌شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم سرهنگ 'داود مرسلی' به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان ابهر معرفی و از خدمات سرهنگ 'برزو مهدیخانی' فرمانده انتظامی قبلی این شهرستان تقدیر شد.
6084/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.