به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره، با گرامیداشت یوم الله نهم دی و نحوه به وجود آمدن آن، افزود: آمریکا پس از انقلاب همواره راه دشمنی با ایران و براندازی نظام اسلامی را در پیش گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به نمونه های از دشمنی آمریکا با ایران، اظهار کرد: 8 سال جنگ خانمان سوز با حمایت قاطع از رژیم بعثی، رویارویی مستقیم ارتش آمریکا در جنگ خلیج فارس، کودتای نظامی، ترور شخصیت های برجسته، تحریم و نمونه های بسیاری پس از انقلاب از دشمنی آمریکا با ایران وجود دارد.
امام جمعه خرمدره ادامه داد: آمریکا پس از اینکه دید نمی تواند با جنگ سخت به اهداف خود علیه ایران برسد، جنگ نرم یا براندازی در سکوت و فروپاشی از درون را آغاز کرد که مقام معظم رهبری از آن با عنوان شبیخون فرهنگی یاد می کند.
وی با اشاره به انقلاب های رنگی در کشورهای یوگسلاوی در سال 2000 میلادی، گرجستان 2003، اوکراین 2004، قرقیزستان 2005 صورت گرفته بود و انقلاب های رنگی ناکام در لبنان و بلاروس، تصریح کرد: در همه این انقلاب ها انتخابات محل مشترک و آمریکا وسفارتخانه آن حامی اصلی معترضان بوده است و دشمنان تلاش می کردند سیستم سیاسی کشور ما را با تغییر در ارزش های اساسی و پس از آن براندازی، عوض کنند.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در ایران نیز قبلا این انقلاب ها رخ داده بود مانند به روی کار آوردن رضاخان و براندازی حکومت مصدق ، ابراز کرد: در برخی از کودتاها مانند سال 78 و سال 88 نتوانستند در ایران موفق شوند.
وی تاکید کرد: برای ایجاد فتنه در زمان انتخابات یکی از نامزدها قبل از رای گیری خود را برنده اعلام می کند و هر نتیجه ای جز این به معنی تقلب انتخاباتی است و با علم به اینکه تقلبی وجود نداشته در مسیر دستورات آمریکا قرار می گیرند و اگر هماهنگی قبلی هم نداشته باشند لیبرال ها، سلطنت طلب ها، دولت های غربی و اروپایی، رژیم صهیونیستی و منافقین در یک نقطه تلاقی کردند که باید جمهوریت و اسلامیت نظام زیرسوال رود و به ارزش های ایران اسلامی و مردم حمله شده و از بین برود.
امام جمعه خرمدره بیان کرد: هیچ یک از این ها حمایت دشمنان نظام را نفی نکردند بلکه هم افزایی کردند و در برابر حمایت دشمنان کشور، نگفتند ما حمایت شما را در این مسئله داخلی نمی پذیریم با اینکه می دانستند ماجرای تقلب دروغی بیش نیست.
وی یادآور شد: این فتنه تا حرمت شکنی در روز عاشورا ادامه یافت و فرمایش رهبر آب روی آتش شد و مردم ولایتمدار به روی صحنه آمدند تا اغتشاش گرانی اقدام به آتش زدن مساجد، حمله به پایگاه ها کردند و در شعارشان می گفتند' انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است' از صحنه متواری شدند و هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار ایران فتنه 88 را سرکوب کرد.
/6085/7324
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.