به گزارش ایرنا، علی باقری شامگاه پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی درام افزود: در صورتی که مردم طارم خواهان تغییر و تحول در این شهرستان هستند، باید در مسیر توسعه منطقه خود حرکت کنند و دولت هم در کنار آنان خواهد بود.
وی یادآورشد: ذات توسعه و پیشرفت سخت و دشوار است و برای رسیدن به توسعه منطقه باید دشواری هایی را نیز متحمل شد.
باقری اظهار کرد: مردم این شهرستان در تمامی برنامه های اجرایی، برنامه های اقتصادی، اجرای پروژه ها و حتی برنامه های مذهبی کمک حال دولت بوده و خواهند بود و این موضوع، موتور اجرای پروژه های دولت در شهرستان را با سرعت به حرکت در خواهد آورد.
فرماندار شهرستان طارم به ویژگی های مهم و موقعیت استراتژیک درام اشاره کرد و گفت: درام به علت داشتن موقعیت جغرافیایی ویژه و قرار گرفتن در شاهراه در آینده ای نه چندان دور در بین 2 مسیر مهم و استراتژیک زنجان- تهم- طارم- ماسوله و مسیر خلخال - کلور - درام - منجیل نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت شهرستان طارم ایفا خواهد کرد.
وی ادامه داد: مردم درام به موازات سایر مناطق شهرستان طارم تمدن و فرهنگی غنی دارند که این خود از مولفه های پیشرفت و توسعه پایدار است.
باقری به برنامه های توسعه دولت در این منطقه از شهرستان طارم اشاره و خاطر نشان کرد: توسعه، بازسازی و بهسازی راههای ارتباطی درام یکی از برنامه های مهم اجرایی دولت در این منطقه است.
فرماندار طارم گفت: 14 کیلومتر باقی مانده از مسیر طارم - ماسوله در سفر پنجم کاری استاندار زنجان به طارم برای توسعه و آسفالت ریزی کلنگ زنی شد و همچنین مسئولان اجرایی شهرستان در تکمیل و اجرای ادامه پروژه راه در دست ساخت خلخال - کلور - درام و همچنین بهسازی راه در حال استفاده درام - گیلوان از طریق تامین اعتبار پیگیری های لازم را انجام می دهند و به حتم توسعه راه های ارتباطی مهمترین اولویت شهرستان است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.